Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هادی زارع زاده  یکشنبه در حاشیه بازدید یکی از بومگردهای این شهرستان به خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا ، خدمات مناسب در سایه رعایت مسایل بهداشتی به مسافران نوروزی که به این شهر نمونه گردشگری آمدند ارایه شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به‌ اینکه هنوز خطر کرونا در کمین همه افراد است، امید است مسافران نوروزی که وارد شهرستان ابرکوه می شوند سه دز واکسن را تزریق کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در ابرکوه با بیان اینکه ستاد ۱۰گانه خدمات سفر تمام تلاش خود را برای  سلامت مردم به کار گرفته است خاطرنشان کرد: مسافران نیز باید مراقبت کنند تا سلامت آن ها به مخاطره نیفتد.

سرپرست فرمانداری ابرکوه  ادامه داد: ۳۰ واحد گردشگری هم اکنون آماده خدمات رسانی ، اسکان و پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی ۱۴۰۱ است.

رئیس ستاد خدمات سفر ابرکوه اضافه کرد: تاکنون ۸۵ هزارو ۵۰۰ نفر از مسافران و گردشگران نوروزی از اماکن تاریخی و طبیعی این شهرستان که بیشتر سرو ۴۵۰۰ساله و خانه آقازاده است بازدید کردند.

زارع زاده  ادامه داد: از ۲۵ اسفندماه تاکنون نیز حدود ۳ هزار نفرشب در اقامتگاه های سنتی این شهرستان اقامت کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفر ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و در مسیر جاده اصلی یزد  - شیراز قرار دارد و فاصله این شهر تا شیراز ۳۰۰ کیلومتر و تا اصفهان ۲۸۰ کیلومتر است.

برچسب‌ها گردشگری مسافرت ابرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری مسافرت ابرکوه گردشگری مسافرت ابرکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد

فرمانداری یزد در اطلاعیه‌ای از خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل اخیر خواسته تا جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن تماس بگیرند.

 در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات