Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی استانداری همدان گفت: این اقدام با هدف رفع مشکل فنی و کمبود پول دستگاه‌های خودپرداز و در راستای خدمات رسانی بهینه به مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروز برای تامین نیاز پولی انجام شده است.

ظاهر پورمجاهد افزود: در ۲۴ ساعت نخست آغاز تعطیلات نوروز، برخی خودپرداز‌های بانکی در سراسر کشور از جمله استان همدان دچار مشکل شده و از چرخه خدمات دهی به مردم خارج شدند که با پیگیری سریع، علت بروز مشکل چک پول‌های ۱۰۰ هزار تومانی تزریق شده به دستگاه‌ها تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: از لحاظ فنی و انفورماتیک این موضوع  چک پول ۱۰۰ هزار تومانی برای دستگاه‌های خود پرداز تعریف نشده بود که این وجوه را تحویل مشتریان بدهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: بی درنگ این موضوع با دبیر شورای عالی بانک‌های استان و ناظر پولی بانک مرکزی که ۶ استان را تحت پوشش خود دارد و رییس خزانه استان و مسئول انفورماتیک بانک ملی مطرح و به دستور استاندار همدان جلسه‌ای برای رسیدگی به این مسئله تشکیل شد.

پورمجاهد افزود: بخشی از مشکل مربوط به مسائل فنی بانک مرکزی و بخش دیگر مربوط به وجوه اختصاص داده شده به استان همدان بود که در تماس با مدیرکل چاپ و نشر بانک مرکزی دلسوزانه و وظیفه مندانه کار پول‌رسانی به استان انجام شد.

به گفته او، طی ۲ مرحله دستگاه‌های خودپرداز مبلغ ۸۰ میلیارد تومان چک پول ۵۰ هزار تومانی تغذیه شدند که این اقدام بخش بزرگی از مشکلات به وجود آمده را حل کرد به نحوی که تا امروز مشکلی در این خصوص مشاهده نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان  از خدمات رسانی ۱۵ شعبه بانک سپه در روز جمعه به مشتریان خبر داد و افزود: این تعداد شعبه از ساعت ۹ تا ۱۲ روز جمعه مشغول خدمات دهی به مشتریان خود بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه های خودپرداز استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ناصر عتباتی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: با توجه به این فرمان رهبری، هر کسی باید در حوزه کاری خود، در عمل نشان دهد که به آن پایبند است و در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید حرکت کند.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه همواره تاکید دارد که دستگاه قضا باید در کنار مدیران اجرایی، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باشد و از اهرم‌های قانونی خود برای رفع مشکل تولید بهره ببرد. 

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: بی‌تردید هر اندازه شاهد رونق اشتغال در استان و در نتیجه کاهش بیکاری باشیم به همان اندازه بزهکاری و اختلافات خانوادگی و در نتیجه تولید پرونده برای دستگاه قضایی به حداقل می‌رسد.

وی با ابراز خرسندی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی استان برای رفع مشکل تولید در آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به برخی مشکلات واحدهای تولیدی، باید همانند گذشته مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و بانکی تلاش کنند تا مشکلات این واحدها مرتفع و به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • زائران حج تمتع ارز با نرخ مرکز مبادله می‌گیرند
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی