Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تعداد سفرهای داخلی و خارجی در تعطیلات نوروزی بسیار قابل توجه بوده از این رو باید آمادگی لازم را برای مواجهه با موج های احتمالی شیوع کرونا داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که روز یکشنبه هفتم فروردین در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری فعالیت داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه در فصول گرم سال قرار داریم، علاوه بر اینکه سیستم تهویه مدارس باید مورد استفاده قرار گیرد، می‌توان با باز گذاشتن در و پنجره‌ها از هوای آزاد نیز بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح ویژه ساخت ۱۰۰ مدرسه در استان در مشارکت دولت و خیرین نیز باید به جد اجرایی شود و در این راستا ضرورت دارد که فرمانداران هر چه سریعتر اماکن مورد نظر را شناسایی و اعلام کنند.

عبداللهی با اشاره به وضعیت البرز در خصوص کرونا، گفت: اکنون شهرستان ساوجبلاغ در وضعیت آبی و شش شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند ولی با توجه به اینکه سویه‌های جدیدی از کرونا در سایر کشورها مشاهده شده، نمی‌توان پایداری این شرایط را تضمین کرد.

وی افزود: ۹۴ درصد مردم استان دوز اول واکسن، ۸۹ درصد دوز دوم و ۴۹ درصد نیز دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که باید این روند با آگاهی بخشی و اقناع سازی مردم همانند اوایل شیوع کرونا تسریع شود.

استاندار البرز گفت: تعداد سفرهای داخلی و خارجی در تعطیلات نوروزی بسیار قابل توجه بوده از این رو باید آمادگی لازم را برای مواجهه با موج‌های احتمالی شیوع کرونا داشته باشیم.

وی افزود: کرونا همچنان وجود دارد و نباید با عادی انگاری و تعلل در واکسیناسیون، سلامت خود و جامعه را به خطر اندازیم.

عبداللهی گفت: رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما باید مردم را از سویه‌های جدید و خطراتی که با عادی انگاری و عدم واکسیناسیون آنها را تهدید می کند، با خبر کنند.

وی افزود: در این راستا ائمه جمعه و جماعات و فضاهای تبلیغاتی شهر نیز تاثیر بسزایی در آگاهی بخشی به مردم دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مجتبی عبداللهی استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.   به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند. اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.   این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.   طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود. معرفی خیریه‌ پزشکی نوین ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.   این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احتمالی: ترکیب اصلی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ