Web Analytics Made Easy - Statcounter

عین القضاتی گفت: با شفافیت و انتشار حقوق شهردار و کارکنان شهرداری موافق هستیم و منتظریم تا شهرداری این اقدام را رقم بزند و اگر شهرداری تعلل داشته باشد حتماً مطالبه شورا خواهد بود چون نباید چیز پنهانی از مردم وجود داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک در گفتگو با دیارآفتاب با اظهار تأسف از اینکه در رابطه با معضل مازوت سوزی نیروگاه شازند موفق به انجام کاری نشده‌ایم گفت: باید از مردم عذرخواهی کنیم که در بحث بازآفرینی شهری طی سالها اقدامی انجام‌ نگرفته و حتی شهرداری در بودجه ۱۴۰۱ فقط ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این بخش دیده بود لذا اگر شهرداری برنامه‌ی مناسبی اعلام نکند، حتماً شورا در این زمینه ورود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عین القضاتی در ادامه افزود: مهم‌ترین تحول در شورای ششم تغییر راهبرد شهرداری از مباحث کالبدی به حوزه فرهنگی و اجتماعی است چراکه شهرداری وظیفه دارد که به این مهم ورود کند.   وی با تأکید بر اینکه در ماه‌های اخیر شورا و شهرداری پیگیری‌های مستمری برای دره گردو افزود: بعد از ۱۶ سال بالاخره پروژه دره گردو از روی کاغذ به مرحله عملیاتی رسید و در صدر خواسته‌ها قرار گرفت و اگر در طول این چند سال اگر همکاری بهتری از سوی اداره کل راه و شهرسازی صورت می‌گرفت کام مردم اراک زودتر شیرین می‌شد.   رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک ادامه داد: بناشده بحث تملک ۲۳ هکتار اراضی دره گردو توسط شهرداری با قیمت کارشناسی انجام شود و مبلغ آن به‌صورت سنواتی به راه و شهرسازی پرداخت گردد.   عین القضاتی با اشاره به اقدامات شورای ششم در راستای حفظ اماکن تاریخی شهر نیز گفت: برای خرید خانه‌های تاریخی اعتبار خوبی پیش‌بینی‌شده است همچنین برای حفظ و نگه داشت بازار اراک ۳ میلیارد تومان بودجه از سوی شورا تخصیص داده شد.   رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک افزود: متأسفانه در خصوص بازار اراک میراث فرهنگی همراهی لازم را ندارد و نه‌تنها در سال ۱۴۰۰ موفق به جذب ۴ میلیارد تومان اعتبار برای بازار نشده است بلکه در زمینه انتخاب پیمانکار هم تعلل می‌کند.   وی با انتقاد از اینکه طرح جامع بازار اراک هنوز تصویب نشده است گفت: معتقدیم برای حفظ بازار تاریخی اراک علاوه بر سه ضلع میراث فرهنگی، هیئت‌امنای بازار و اوقاف شهرداری نیز باید پای‌کار باشد.   عین القضاتی در پاسخ به سؤالی در خصوص موضوع شفافیت در پرداختی‌های شهرداری گفت: با شفافیت و انتشار حقوق شهردار و کارکنان شهرداری موافق هستیم و منتظریم تا شهرداری این اقدام را رقم بزند و اگر شهرداری تعلل داشته باشد حتماً مطالبه شورا خواهد بود چون نباید چیز پنهانی از مردم وجود داشته باشد.   رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک با اشاره به رشد بسیار قبال توجه و بیش از ۱۰۰ درصدی بودحه مصوب شهرداری اراک در سال ۱۴۰۱ تأکید کرد: بودجه ۱۹۰۰ میلیارد تومانی شهرداری برای اجرا مرد میدان می خواهد و امیدوراریم شهرداری اراک پابه پای شورا برای عملیاتی شدن آن برنامه داشته باشد.   وی همچنین با تأکید بر نقش رسانه‌ها در حوزه مطالبه گری و کمک به حوزه مدریت شهری در راستای رفع مشکلات شهر از برگزاری اولین جشنواره تولیدات رسانه‌ای در حوزه مدیریت شهری در سال ۱۴۰۱ خبر داد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عین القضاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رییس‌جمهور به عنوان رییس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.

خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ و اجتماع، متمرکز بر حوزه های تحولی، مسوول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسؤولیت خدمت می‌کرد.

کد خبر 6093939 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد