Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: معاونت دانشجویی چه در نیمسال گذشته و چه در نیمسال حاضر آمادگی خود را برای ارائه خدمات به دانشجویان با بازتعریف امکانات و ظرفیت‌های موجود اعلام کرده است.

رضا علی نوروزی، معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه دانشگاه اصفهان برای حضوری شدن دوباره کلاس‌ها آمادگی دارد، گفت: تصمیم‌گیری در این زمینه به شرایط بهداشتی بستگی دارد و تصمیم درباره آن عموما در حوزه معاونت آموزشی تعریف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی نوروزی گفت: معاونت دانشجویی چه در نیمسال گذشته و چه در نیمسال حاضر آمادگی خود را برای ارائه خدمات به دانشجویان با بازتعریف امکانات و ظرفیت‌های موجود اعلام کرده است.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان بیان کرد: خدمات رفاهی مانند خوابگاه ها، سلف سرویس و سرویس‌های دانشگاه آماده هستند تا به دانشجویان خدمت رسانی کنند.

دانشگاه اصفهان در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار دانشجو دارد که در قالب ۱۴ دانشکده، ۵۵ گروه آموزشی و ۳۹۶ رشته تحصیلی مشغول تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه اصفهان خوابگاه دانشجویی سلف سرویس دانشگاه اصفهان چه در نیمسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس؛ تقریبا همه دانشگاه‌های مهم فرانسه به انتفاضه دانشجویی پیوسته اند. دانشگاه‌های شهر‌های پاریس، استراسبورگ، سن اِتیَن، رِن، بوردو، دیژون، لیل، لیون، گرونوبل و مانتون از جمله آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه‌ها: دانشجو
امروز بیشتر دانشگاه‌های فرانسه یا از طرف دولت تعطیل اعلام شدند یا توسط دانشجویان مسدود و کلاس‌های درس به صحنه حمایت از فلسطین و مقاومت غزه تبدیل شد. مذاکرات نمایندگان دولت و اتحادیه‌های دانشجویی شب گذشته با شکست همراه بود.
"بچه‌های غزه، بچه‌های فلسطین؛ این بشریت است که ما می‌کشیم"، " فلسطین زنده است، فلسطین پیروز می‌شود"، " ما همه فرزندان غزه هستیم"، " اسرائیل قاتل، مکرون همدست" از جمله شعار‌های دانشجویان در اجتماعات اعتراضی امروز بود.
دانشجویان دانشگاه‌های پاریس پس از تعطیلی کلاس‌های درس در مقابل پانتئون (مقبره مشاهیر فرانسوی) به دولت هشدار دادند در صورت ادامه حمایت از جنایات رژیم اسرائیل، دست به اعتصاب غذای سراسری خواهند زد.

 

دیگر خبرها

  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • ۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود