Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستین اریکسن که پس از ۹ ماه دوری از تیم ملی فوتبال دانمارک از سوی کاسپر هیولمان به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد، در شکست ۴ بر ۲ شب گذشته (شنبه) دانمارک مقابل هلند در دیداری دوستانه، درست دو دقیقه پس از ورودش به میدان موفق به گلزنی شد و گل دوم دانمارک را به ثمر رساند.

اریکسن ۲۹ ساله در جریان بازی تیم ملی دانمارک مقابل فنلاند در دور اول مرحله گروهی مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰ دچار ایست قلبی شد و در ادامه برای درمان به بیمارستانی در شهر کپنهاگ انتقال پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه کریستین اریکسن مورد معاینات مختلف قلبی قرار گرفت، تصمیم گرفته شد که در بدن او دستگاه ICD (دفیبریلاتور قابل کاشت - شوک‌دهنده و ضربان‌ساز قلب) کار گذاشته شود. استفاده از این دستگاه بعد از ایست قلبی ناشی از اختلال ریتم قلب ضروری است.

هافبک برنتفورد پس از گلزنی‌اش مقابل هلند در بازگشت به تیم ملی هلند گفت: خوشحالم که نشان دادم هنوز می‌توانم بازی کنم. احساس می‌کنم هرگز از تیم دور نبوده‌ام. بازگشت به تیم ملی کمی احساسی بود، اما در ۱۰ سال گذشته به سختی بازی از دست داده‌ام، بنابراین حس می‌کنم که هنوز بخشی از این خانواده هستم.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: از جانب هواداران هلند مورد استقبال زیادی قرار گرفتم. من قبلاً سال‌ها در اینجا (بازی برای آژاکس) بوده‌ام، بنابراین هواداران هلند من را می‌شناسند اما مطمئناً استقبال بسیار گرمی بود. خوشحالم که در صحنه گلزنی توپ به من رسید و پایانش دوست‌داشتنی بود. شروع اینچنینی در بازگشت به تیم ملی بهترین روش بود.

اریکسن در پایان خاطرنشان کرد: مشتاق بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستم، اما بازی‌های زیادی در این بین وجود دارد و من روی آنها تمرکز کرده‌ام.

بیشتر بخوانید

همسر ستاره لیگ برتری کیست؟ رکوردی جدید برای تیم ملی انگلیس اعتراض هواداران لیورپول و سیتی به میزبان ومبلی

۲۵۱۲۵۴

کد خبر 1616139

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال اروپا بازگشت به تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

واکنش‌ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت.

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش بوفون به بازگشت پارما به سری A
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟