Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار اصفهان گفت: اگر به درستی به جهاد تبیین پرداخته شود، تحریم هم از بین می‌رود، دشمن می‌داند در ایرانی با این وسعت و توانمندی امکان تحریم وجود ندارد بلکه با تحریف و تبلیغ شرایط را به سمتی می‌برد که مردم دچار مشکلات معیشتی شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: امیدواریم سال جدید سال متفاوتی باشد و بتوانیم در این سال ظهور حضرت ولی عصر(عج) را داشته باشیم و همگی در رکاب ایشان سربازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته سال متفاوتی در استان اصفهان بود که  اپیدمی کرونا که همه کشور را درگیر کرده و استان اصفهان هم از این قائده مستثنی نبود، کرونا محدودیت‌های مستمر خود را در طول سال در بسیاری از فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی سایه انداخته بود و در یک شرایط غیرمعقول برای آبادانی ایران عزیز و خدمت‌رسانی به مردم تلاش کردیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه دشمن، بحث‌های معیشتی را بر مردم ما تحمیل کرده گفت: در این قسمت شاید بخش قابل توجهی از خساراتی که متوجه کشور و مردم می‌شود ناشی از تحریم نیست بلکه ناشی از تحریف‌هایی است که صورت می‌گیرد و به دلیل عدم پرداختن صحیح به جهاد تبیین که مقام معظم رهبری به عنوان یکی از اساسی‌ترین کارهای این دوره تاکید دارند، جوزدگی و جریان‌های رسانه‌ای، شرایط را بارها و بارها سخت‌تر می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری: توجه اوقاف به جهاد تبیین در طرح آرامش بهاری ستودنی استآیت‌الله حسینی بوشهری: مأموریت و رسالت صدا و سیما در جهاد تبیین بسیار مهم و سنگین استفرمانده سپاه استان زنجان: بهترین روش جهاد تبیین بازگو کردن رفتار و اخلاق شهدا است

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد اگر به درستی به موضوع جهاد تبیین پرداخته شود، تحریم هم می‌رود و اثری از آن در جامعه ما نخواهد بود، ولی سرباز رسانه‌ای دشمن، تمام تلاش خود را در این جبهه به‌کار گرفته تا اثرگذار باشد، هر چند خودش می‌داند که در یک کشوری با این وسعت و توانمندی امکان تحریم وجود ندارد بلکه با تحریف و تبلیغ شرایط را به سمتی می‌برد که مردم دچار مشکلات معیشتی می‌شوند.

مرتضوی تصریح کرد: با تلاش مسئولان ثباتی در این زمینه به ویژه در سه ماهه انتهایی سال شکل گرفت و با بازدیدهایی که صورت گرفت مردم دغدغه‌ایی برای تهیه مایحتاج خودشان نداشتند که جای تشکر از مجموعه حوزه تنظیم بازار دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته به اصفهان از سمت دیگری فشار وارد شد گفت: قصه پر غصه خشکسالی و مصائب بخش فلات مرکزی و حوزه آبریز زاینده‌رود، مشکلاتی را رقم زد که به لطف بارندگی‌های اخیر شرایط به نحوی رو به بهبود رفت، ولی اقداماتی که باید انجام شود نباید از اولویت بیفتد چرا که پرداختن به آنها به صورت مستمر و یک نگاه متعالی در حوزه فلات مرکزی بتوانیم امید پایداری را در استان اصفهان و سایر استان‌های همجوار به وجود بیاورد.

استاندار اصفهان افزود: به علت مشکلاتی که در سال گذشته گریبانگیر استان اصفهان شده بود، مقرر شد شورای اداری استان در روزهای ابتدایی سال و آغاز به‌کار رسمی با حضور در گلستان شهدای اصفهان و طلب کمک از شهدای گرانقدر، تلاش کنیم سال متفاوتی را در عرصه خدمت‌رسانی شروع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از سنت‌های حسنه که مردم در آغاز سال  بر قبور شهدا حاضر می‌شوند نشان از این دارد که به روز یوم الحساب فکر کنیم و امروز هم ما یکی از نگاه‌هایی که داشته باشیم این باشد که چه میزان از این موقعیتی که در اختیار ما گذاشته شده در خدمت به مردم در استان و کشور استفاده کنیم.

مرتضوی با بیان اینکه امسال را با روحیه جهادی و مجاهدانه که مسیر شهداست، آغاز کنیم گفت: به دنبال ترویج این اندیشه در دستگاه‌ها باشیم و تلاش کنیم متفاوت با سال‌های گذشته، خدمت به مردم را به نحو احسن انجام بدهیم به طوری که ارباب رجوع متوجه این تفاوت شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: مقام معظم رهبری سال جدید را با عنوان سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" نام‌گذاری کرده‌اند، رویه‌ایی است که هر ساله با توجه به اولویت کشور اقتصاد و محدودیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد انجام می‌شود و حسب این نام‌گذاری به بحث‌های شعاری بسنده نکنیم و به صورت عملیاتی این شعار را محقق کنیم.

انتهای پیام/166/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار اصفهان جهاد تبیین استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: قرارگاه جهاد تبیین با حضور در مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌کند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در توطئه‌هایی که از سوی دشمن می‌شود، نقش جهاد تبیین بیشتر محسوس است و در این زمینه اقداماتی شده است.

وی بیان کرد: تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با توجه به فرمان رهبری، یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است. این قرارگاه شامل مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت افزایی می‌کند. اعزام هادیان سیاسی به اردوی راهیان‌ نور از دیگر اقداماتی است که در حوزه عقیدتی سیاسی انجام شده است.

او افزود: در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ۲۸ برنامه فرهنگی برگزار می‌شود که برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری با حضور اساتید شهرستانی و استانی و کشوری در مساجد و پایگاه‌های مقاومت و دانشگاه‌ها و مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند