Web Analytics Made Easy - Statcounter

  مجتبی برزگر، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به منظور تعیین نرخ زولبیا و بامیه؛ گوشفیل، حلیم بادمجان و آش شله قلمکار جلسات متعددی با کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف و روسای صنوف مربوطه برگزار شد.

 وی تصریح کرد: نرخ زولبیا و بامیه درجه یک ۶۲ هزار تومان، نرخ زولبیا بامیه درجه دو ۵۷ هزار تومان، نرخ گوشفیل ساده ۴۰ هزار تومان و نرخ گوشفیل زعفرانی با کنجد ۴۵ هزار تومان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگر تصریح کرد: کسبه حق ندارند که قیمت زولبیا بامیه مخلوط را با اضافه کردن هر عنوان دیگری همچون برگه بیدی و هویجی بالاتر اعلام و از مشتری دریافت کنند و دریافت مبلغی غیر از  مبالغ اعلام شده بابت افزودنی‌های دیگر مجاز نیست.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان همچنین در رابطه با قیمت حلیم بادمجان و آش قلمکار نیز گفت: کمیسیون امور اقتصادی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان با قیمت  ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان برای حلیم‌ بادمجان و ۲۸ هزار  تا ۳۲ هزار تومان برای نرخ آش قلمکار موافقت کرد.

وی تاکید کرد: نرخ‌های اعلامی باید از سوی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان تایید شده و سپس به اتاق و اتحادیه‌های مربوطه برای اجرا ابلاغ شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان زولبیا بامیه قیمت اصفهان نرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان؛ تلألؤ تاریخ، فرهنگ و هنر + فیلم

تمام ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و تاریخی شهر اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان، نه‌تن‌ها برای شهروندان آن، بلکه برای سایر شهر‌ها نیز معرفی و مطرح می‌شود تا توسعه فرهنگ و هنر آن شهر در حوزه‌های مختلف را به دنبال داشته باشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ارسالی‌های شما به «صفحه شما» در یازدهم اردیبهشت
  • عکس/ نمایشگاه گل و گیاه اصفهان
  • ببینید | تصاویر تلخ از وضعیت اسفناک و درد کشیدن یک اسب در نقش جهان اصفهان
  • «مسابقات چوگان» در نقش جهان اصفهان
  • (تصاویر) بازنمایی اصفهان قدیم
  • بازنمایی اصفهان قدیم (عکس)
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • اصفهان؛ تلألؤ تاریخ، فرهنگ و هنر + فیلم