Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@09:29:36 GMT

محور تهم_چورزق امشب بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۸۳۵۸

محور تهم_چورزق امشب بازگشایی می‌شود

سرپرست معاونت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به زمان بازگشایی مسیر تهم_چورزق، گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاد و مشکلی وجود نداشته باشد محور تهم_ چورزق امشب بازگشایی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسدود بودن راه تهم_ چورزق به دلیل ریزش کوه، اظهار کرد: همکاران راهداری در تلاش هستند تا راه را هر چه سریعتر بازگشایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زمان بازگشایی مسیر تهم_چورزق، ابراز کرد: اگر مشکل خاصی پیش نیاد و مشکلی وجود نداشته باشد محور تهم_چورزق امشب بازگشایی می‌شود.

سرپرست معاونت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: تردد در تمامی محور‌های موصلاتی استان به جز تهم_چورزق بر قرار است.

وی با بیان اینکه تنها محور مسدود استان محور تهم_چورزق است، عنوان کرد: امشب تردد در محور تهم_چورزق نیز برقرار می‌شود.

نظری با بیان اینکه اقدامات راهداری و ریزش برداری‌ها و.. در حال انجام است، ادامه داد: در صورت مساعد شدن آب و هوا آسفالت‌ریری، شانه سازی و قنو زنی جاده‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محور تهم چورزق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان