Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: جشن بهارانه و نوروزگاه تا ۱۲ فروردین به ترتیب در محل سابق کارخانه کبریت و سبزه‌میدان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان در ایام نوروز 1401 اظهار داشت: برنامه‌ای با عنوان «جشن بهارانه» تا 12 فروردین، صبح و بعدازظهر در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان واقع در محل سابقه کارخانه کبریت زنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این برنامه شامل نمایشگاه صنایع دستی، برنامه‌های فرهنگی، هنری و تفریحی، مسابقات ورزشی و جُنگ شادی است که تا 12 فروردین در محل سابق کارخانه کبریت زنجان برگزار می‌شود.

نظری با بیان اینکه این برنامه‌ها منحصراً توسط شهرداری برگزار می‌شود، افزود: نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 8 عصر خواهد بود و سایر برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نیز از ساعت 4 تا 8 عصر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به فعالیت اتوبوس گردشگری گفت: اتوبوس گردشگری نیز تا 12 فروردین به‌صورت صبح و بعدازظهر (هر کدام یک تور) فعال است.

وی با بیان اینکه آغاز حرکت اتوبوس گردشگری از میدان بسیج خواهد بود، اظهار داشت: مسیر حرکت این اتوبوس شامل بازدید از موزه‌ها، مساجد تاریخی و بازار زنجان است که حرکت آن از میدان بسیج آغاز شده و دوباره به همان میدان برمی‌گردد.

نظری خاطرنشان کرد: ساعت فعالیت اتوبوس گردشگری در 2 نوبت 10 صبح و 16 بعدازظهر است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به برگزاری جشن نوروزگاه در سبزه‌میدان گفت: این برنامه نیز تا روز 12 فروردین و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از ساعت 5 تا 7 عصر برگزار می‌شود.

وی در خصوص فعالیت پارک بانوان شرق زنجان خاطرنشان کرد: پارک بانوان، دایر بوده و آماده میزبانی از شهروندان است اما پارک خانواده غرب زنجان در اختیار منطقه یک شهرداری زنجان است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: ویژه‌برنامه‌ای نیز به مناسبت گرامیداشت 12 فروردین (روز جمهوری اسلامی) خواهیم داشت که جزئیات آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان زنجان برگزار می شود رئیس سازمان فرهنگی اتوبوس گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه در تهران حدود ۵ هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی (ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان