Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@02:20:36 GMT

طالبان، تفریح مردم را هم زمان بندی کرد!

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۸۷۳۰

طالبان، تفریح مردم را هم زمان بندی کرد!

وزارت امر به معروف و نهی از منکر حکومت سرپرست طالبان، برای حضور زنان و مردان در پارک‌های تفریحی شهر کابل تقسیم اوقات ترتیب کرده است.

به گزارش شفقنا، طبق این تقسیم اوقات که امروز در اعلامیه‌ای منتشر شده، روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه برای طبقه اناث اختصاص داده شده است و آن‌ها در این روز‌ها می‌توانند با رعایت «حجاب شرعی» به تفریح بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین ترتیب، روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه برای مردان مختص شده است.

در اعلامیه‌ی وزارت امر به معروف نهی از منکر آمده است که اگر نیرو‌های طالبان در روز‌های مخصوص مردان برای تفریح می‌روند، طبق ماده (۵) مصوبه‌ی شماره (۲۱) کابینه‌ی این گروه، باید اسلحه و یونیفرم نظامی با خود نداشته باشند.

این وزارت گفته است که در صورت تخلف از موارد فوق با مالکان و مسئولین پارک‌ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و هیچ کس حق شکایت را نخواهد داشت.

وزارت امر به معروف طالبان تأکید کرده است که در اماکن سیاحتی از جمله دره‌ی پغمان، دره شکر دره و دره استالف که شهروندان به‌صورت فامیلی به تفریح می‌روند، برای زنان لازم است که حجاب شرعی را مراعات کنند و «از اختلاط با بیگانگان خود را نگه دارند در صورت تخلف با ایشان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت».

منبع: فرارو

کلیدواژه: طالبان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی

در گوگل پلی دیگر نیازی نیست برای دانلود چند اپلیکیشن منتظر بمانید تا هر برنامه به‌صورت جداگانه دانلود و نصب شود؛ اکنون می‌توانید اپلیکیشن‌های جدید موردنظر خود را هم‌زمان دریافت کنید. البته این قابلیت فعلاً فقط برای دانلود هم‌زمان دو اپلیکیشن فعال شده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، در اسفندماه نیز شایعاتی درباره راه‌اندازی قابلیت دانلود هم‌زمان یا موازی چند اپلیکیشن در گوگل پلی منتشر شده بود و این ویژگی در آن زمان برای برخی کاربران نیز فعال شد؛ اما اکنون گوگل امکان دانلود و نصب هم‌زمان برنامه‌ها را در فروشگاه اپلیکیشن خود به‌صورت گسترده فراهم کرده است. در قابلیت جدید می‌توان میزان حجم دانلودشده را برای هر برنامه در پلی‌استور یا در صفحه اصلی گوشی خود دید.

با این قابلیت جدید تنها می‌توان دو برنامه را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کرد و وقتی روی اپلیکیشن سوم کلیک می‌کنید تا دانلود شود، در حالت انتظار باقی می‌ماند تا نصب دو اپلیکیشن قبلی تمام شود. برای مقایسه، اپ‌استور iOS می‌تواند سه اپلیکیشن مختلف را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کند؛ البته ممکن است گوگل در آینده تعداد دانلودهای هم‌زمان را افزایش دهد.

همچنین این قابلیت صرفاً برای دانلود اپلیکیشن‌های جدید فعال شده است و نمی‌توان به‌صورت هم‌زمان چندین برنامه را به‌روزرسانی کرد. با توجه به اینکه در میان کاربران عمدتاً آپدیت‌کردن اپلیکیشن‌ها بیشتر از نصب اپلیکیشن‌های جدید انجام می‌شود، به نظر می‌رسد برای کاربردی‌تر شدن این قابلیت، باید قابلیت آپدیت هم‌زمان چند اپلیکیشن نیز فعال شود.

بااین‌حال، این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ مخصوصاً زمانی که گوشی جدیدی خریده‌اید و می‌خواهید چندین اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900962 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم