Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، فرماندار شهرستان قشم دستور افزایش قیمت نان در بحبوحه ورود گردشگران به جزیره و کمبودهای ناشی از این ماده غذایی را صادر کرد.

این در حالیست که با وجود پیش‌بینی‌های اولیه مبنی بر افزایش ورود گردشگران در نوروز امسال، برنامه‌ریزی مناسبی برای عرضه نان در شهرستان نشده بود و رییس ستاد تسهیلات سفر قشم نیز در این باره اظهار ناخرسندی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جدول افزایش قیمت ها که امروز هفتم فروردین با قید فوریت در دستور کار قرار گرفت، قیمت انواع نان از ۱۵ تا ۵۰ درصد افزایش یافت.

تاکنون هیچگونه دلیلی برای این افزایش در این برهه زمانی اعلام نشده و تلاش‌های خبرنگار فارس برای مصاحبه با فرماندار قشم بی نتیجه بود.

لازم به ذکر است ظرف چند روز نخست نوروز، کرایه لندینگ‌کرافت‌ها نیز در قشم بدون اطلاع‌رسانی قبلی افزایش یافت که با مخالفت بسیاری از ساکنان و نارصایتی گردشگران در نوروز مواجه شد.

 

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: افزایش قیمت نان فرماندار قشم افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر

ایستگاه میرزای شیرازی یکی از ایستگاه‌های خط ۳ مترو شهر تهران است که در خیابان شهید بهشتی و تقاطع میرزای شیرازی واقع شده است. روزانه مسافران بسیاری از طریق این ایستگاه به نقاط دیگر شهر سفر می‌کنند، اما به گفته شهروندخبرنگار ما این خط مترو با توجه به ازدحام جمعیت فقط یک خروجی دارد.

وی با ارسال تصاویر این مشکل را به تصویر کشید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

تصویری از ازدحام جمعیت در ایستگاه تاکسی میدان صنعت

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • شکار یک پلنگ ایرانی در توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • افزایش ۵ هزارمگاواتی ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • آیا جنگ سرد بعدی یک مسابقه ازدحام پهپادی خواهد بود؟
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر