Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@03:18:10 GMT

ثبت ۸۲ میلیارد ریال تخلف صنفی نوروزی در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۹۲۸۵

ثبت ۸۲ میلیارد ریال تخلف صنفی نوروزی در خراسان رضوی

ناصر شعربافیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان بازدیدهای نظارتی که از ۲۰ اسفند پارسال تا پنجم فروردین ماه جاری صورت گرفت، ۸۲۹ پرونده تخلف شامل ۱۴۷ تخلف در حوزه نان و ۶۸۲ پرونده تخلف در حوزه سایر کالاهای اساسی تشکیل شده است.

مدیر نظارت وبازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اولویت نخست بازرسی ها را گزارش ها و شکایات واصله مردمی به تعداد ۶۰۰ مورد طی این ایام دانست و تاکید کرد: همچنان پیگیر گزارش های مردمی و انجام بازرسی ها و بازدیدهای نظارتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۹ واحد متخلف صنفی در مشهد در اقدامی مشترک با سایر دستگاهها پلمب شد، اظهار کرد: این واحدهای متخلف شامل نانوایی، مراکز اقامتی و واحدهای صنفی فروش مرغ و تخم مرغ بوده اند.

وی ادامه داد: طی این مدت ۱۰ هزار و ۳۰ مورد بازدید نظارتی شامل هزارو ۷۲۰ مورد بازدید در حوزه نان و هشت هزار و ۳۱۰ مورد بازدید از سایر اقلام کالاهای اساسی ثبت شده است.

بازرسی تیم‌های بازرسی و نظارتی جهاد کشاورزی خراسان رضوی در قالب طرح تشدید نظارت بر عرضه کالاهای اساسی از ۲۰ اسفندماه پارسال آغاز شده که تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی نظام صنفی مشهد تخلفات مالی نوروز اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی نظام صنفی مشهد وزارت جهاد کشاورزی نظام صنفی مشهد تخلفات مالی نوروز اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی