Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «شهریار حیدری» روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه و فرماندار سرپل ذهاب، افزود: دستگاه‌های خدمات رسانی در این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در آمادگی کامل به سر می‌برند و در ورودی و خروجی شهر با استقرار امکانات عمومی آمادگی لازم را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با قدردانی از پایگاه های جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: این جمعیت به عنوان نهادی فراملی و فرامنطقه‌ای در ارایه خدمات عمومی نقش موثر و مهمی دارد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: انتظار ما از جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب این است که توجه ویژه ای در خصوص مناطق محروم استان و همچنین مناطق حادثه خیز داشته باشند.

حیدری بیان کرد: آثار روحی و روانی زلزله سال ۹۶ در شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب همچنان دیده می شود ولی حضور پر رنگ جمعیت هلال احمر به مردم آرامشی نسبی دهد.

وی تصریح کرد: احداث و ایجاد پایگاه های جمعیت هلال احمر در سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب نیاز به مجوز دارد و در این راستا با مدیران جمعیت هلال احمر صحبت و موافقت آن اخذ شده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب وگیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امید است که با همکاری استاندار کرمانشاه و همچنین جمعیت هلال احمر استان در آینده شاهد ایجاد و احداث یک پایگاه ثابت باشیم چون شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب  و گیلانغرب، علاوه بر تردد زایران عتبات عالیات محل رفت و آمد اتباع خارجی نیز هست و به طور یقین خدمات هلال احمر در این منطقه باید با نگاه آینده نگری و رویکرد مطلوب ارایه شود.

فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: ایام تعطیلات نوروز سبب شد که ما به واسطه نیازمندی هایی که وجود دارد هر روز شاهد حضور یکی از مدیران کل استان کرمانشاه در شهرستان باشیم.

«نورالدین فرزادی پور» افزود: امروز هم با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در رابطه با استقرار و ایجاد یک پایگاه امداد و نجات جاده ای دایمی و تجهیزات انبار و مورد نیاز آن بحث شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص خدمات سفر و همچنین موضوع پیشرو راهیان نور و مراسمی که در سالگرد عملیات بازی دراز خواهیم داشت و همچنین در ارتباط با بحث تعیین تکلیف باغ زیتون که یکی از سرمایه‌های ارزشمند شهرستان است، مذاکراتی صورت گرفت.

 استقرار ۱۵ پایگاه نوروزی در استان کرمانشاه 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز گفت: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر در ایام نوروز مکلف شده که در مبادی ورودی شهری پایگاه و پست های نوروزی را احداث کند، ۱۵ پایگاه نوروزی در سطح استان مستقر شده است.

دکتر «فرزین معتمدی» افزود:  ۲۱ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز در سطح استان فعالیت دارند که خدمات سفر را ارایه می‌کنند و این پایگاه ها از ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۰ تا ۱۳فروردین ماه سال ۱۴۰۱ برقرار است.

وی اظهار داشت: جلسه‌ای که امروز با حضور نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار سرپل ذهاب برگزار شد مصوبه های خوبی داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه گفت: در خصوص پایگاه موقت شهرستان سرپل ذهاب طی توافق و تفاهم‌نامه‌ای که منعقد شده این پایگاه در سال ۱۴۰۱ به پایگاه ثابت تبدیل می شود و امید است با تخصیص بودجه‌های کافی بتوانیم شرایط احداث پایگاه را داشته باشیم و آن را ایجاد کنیم و همچنین شاهد احداث یک پایگاه ثابت در قصرشیرین  باشیم که اکنون به صورت کانکس است.

وی ادامه داد: در خصوص باغ زیتون هم مصوب شد عوایدی که از کشور احصا می شود بخشی از آن به خود شهرستان سرپل ذهاب جهت توسعه زیرساخت ها اختصاص یابد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب نوروز 1401 نوروز امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب نوروز 1401 نوروز سرپل ذهاب نوروز 1401 نوروز امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نماینده مردم پایگاه ثابت سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.

کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود