Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانلوییجی دوناروما پس از سه روز به حذف ناباورانه تیم ملی ایتالیا از مقدماتی جام جهانی واکنش نشان داد

دوناروما مانند سایر هم‌تیمی‌ها و هم‌وطنان خود از اتفاقی که برای آتزوری رقم خورد، سرخورده است.

طرفداری | تیم ملی ایتالیا سه روز قبل از مرحله پلی‌آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، میزبان مقدونیه بود. بر خلاف پیش‌بینی‌ها، ایتالیا نه تنها کار ساده‌ای برای صعود به دور بعدی نداشت، بلکه با شکستی غیرمنتظره مواجه شد تا حسرت حضور در بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال جهان برای آن‌ها ۱۲ ساله شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باخت با تک گل دقایق پایانی ترایکوفسکی رقم خورد تا مقدونیه راهی بازی پایانی پلی‌آف شود.

ناکامی مجدد در صعود به جام جهانی واکنش‌های منفی زیادی را از سوی هواداران آتزوری به همراه داشت. جانلوییجی دوناروما هم امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، به شکست تیم ملی ایتالیا واکنش نشان داد:

ما می‌خواستیم راهی جام جهانی شویم تا هیجان و احساسات بی‌نظیر این رقابت را تجربه کنیم و لبخند را به صورت ایتالیایی‌هایی که چند ماه قبل در مسیر قهرمانی یورو همراهمان بودند، تقدیم کنیم. متاسفانه این اتفاق نخواهد افتاد، همه ما بسیار ناامیدیم و می‌دانیم که مردم ایتالیا هم به مانند ما همین‌طور هستند. 

 با این وجود، می‌دانیم که در فوتبال هم مثل زندگی باید به جلو نگاه کرد و دوباره به بازی برگشت. وظیفه ما برگرداندن تیم ملی ایتالیا به جایگاهی است که لیاقتش را دارد. باید قدم به قدم یک آینده درخشان بسازیم. زنده‌باد آتزوری.

اخبار داغ 

عکس آبروریزی هالک ایرانی در یک پارتی مختلط در ترکیه درخواست عجیب آرژانتینی‌ها؛ سفر قلب دیگو مارادونا همراه با تیم ملی به جام جهانی قطر ایران فرمانروای مطلق مقدماتی جام جهانی در آسیا کری خوانی جالب هواداران سوئیس با صعود نکردن ایتالیا به جام جهانی / عکس جواب استقلال به بیانیه پرسپولیس: 4 خط نوشتیم، 40 خط جواب دادند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند