Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرج‌الله شکوهی مدیرکل هواشناسی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش بادهای نسبتاً شدید شمالی تا روز سه شنبه نهم فروردین ادامه خواهد داشت.

وی افزود:  سواحل استان بوشهر تا روز سه شنبه در اغلب ساعات مواج و متلاطم خواهد بود و مردم و مسافران نوروزی برای تفریح سوار قایق‌ها نشوند و برای شنا به دریا نروند تا شاهد حوادث تلخ ناشی از غرق شدگی نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوهی با بیان اینکه وقوع گردو خاک نیز در برخی از نقاط دور از انتظار نیست، گفت: روند کاهش دما که از روز جمعه در سطح استان آغاز شده تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود از روز چهارشنبه با کاهش سرعت وزش باد، وضعیت جوی و دریایی استان تا روز جمعه در اغلب ساعات آرام باشد و دمای هوا نیز به تدریج افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خلیج فارس سواحل بوشهر مسافران نوروزی موج دریای طوفانی هشدار به مسافران نوروزی تا روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات

سمیه ملاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق الگوهای هواشناسی به واسطه نفوذ امواج کم دامنه امروز آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت.

وی افزود: برای پنج شنبه کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: با افزایش فعالیت این سامانه از اواخر وقت جمعه تا عصر شنبه رگبار و رعدوبرق و کاهش دما مورد انتظار است.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۳ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۷ درجه برسد.

کد خبر 6093916

دیگر خبرها

  • بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ
  • استمرار بارندگی‌ها در لرستان
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تا ساعتی دیگر
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان