Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اعلام رایگان بودن خدمات همدان‌گردی، گفت: تاکنون پنج هزار نفر از جاذبه‌های همدان با اتوبوس‌های همدان‌گردی بازدید کرده‌اند. 

به گزارش ایسنا، هادی بلاغی در حاشیه بازدید از ستاد خدمات سفر استان همدان، گفت: در راستای حمایت از فعالیت‌های حوزه گردشگری شهرداری همدان و به تبع آن سازمان فرهنگی هفت دستگاه اتوبوس گردشگری برای خدمت‌رسانی به شهروندان همدانی و گردشگران داخلی و خارجی در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به اینکه به هر نحو حداکثر استفاده از این اتوبوس‌ها صورت می‌گیرد و نمی‌گذاریم به هیچ عنوان راکد بماند و تا ۱۲ فروردین خدمات ارائه می‌کند، افزود: در این ایام حدود پنج هزار نفر با استفاده از اتوبوس‌های همدان‌گردی شهرداری همدان از جاذبه‌های گردشگری بازدید کردند. 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: در این ایام علاوه بر شهروندان همدانی و گردشگران داخلی، گردشگران خارجی را نیز برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری همراهی کردیم. 
   
بلاغی با اعلام اینکه استفاده از خدمات همدان‌گردی شهرداری همدان رایگان است، اظهار کرد: مسیر رفت این اتوبوس‌ها از ایستگاه‌های میدان آرامگاه بوعلی، بلوارهای خواجه رشید و کاشانی، میدان امامزاده عبدالله، گنبد علویان، تپه هگمتانه، آرامگاه باباطاهر، یادمان عین‌القضات‌همدانی، میدان فلسطین، چهارراه شریعتی، میدان شریعتی، میدان قائم(باغ موزه دفاع مقدس)، گنجنامه و مسیر برگشت از گنجنامه، میدان قائم، بلوار ارم، بلوار سعیدیه، میدان بعثت، میدان جهاد، بلوار طالقانی، میدان شیرسنگی، فلکه فردوسی و آرامگاه بوعلی‌سینا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گردشگري شهرداري شهرداری همدان همدان گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۵۹ شیء تاریخی از سوی یک خانواده ملایری به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر اهدا شد و پس از تعیین قدمت در مخزن‌های نگهداری و در موزه‌های استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گفته معصوم علیزاده این آثار تاریخی مربوط به دوره‌های پیش از تاریخ، تاریخی و دوره اسلامی است که پدر مسعود محبی، اهدا کننده این اشیاء، آنها را خریداری و در موزه شخصی نگهداری کرده است.

او همچنین گفت: این اشیاء قدیمی هم اکنون به رایگان در اختیار موزه‌های استان قرار گرفته است و با نام اهدا کننده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • خرس روسی زخمی کاملا به ایران وابسته شده است!
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • اتوبوس گردشگری گرگان راه اندازی می شود
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان