Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «محمدرضا رضایی» مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای ۲۰ روزه طرح نوروزی در استان، اظهار داشت: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا کنون ۷۷ هزار و ۳۷۴ مسافر نوروزی از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد ۹ پست ثابت و ۴ اکیپ سیار اعضای جوانان هلال‌احمر در این طرح فعالیت دارند، بیان داشت: در این مدت با مشارکت و تلاش ۴۰۲ نفر/روز، تعداد ۳۲ هزار و ۶۳۶ مسافر نوروزی از خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت سفر (اطلاع‌رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر) استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح ۴هزار و ۴۴۹ مسافر به یادواره «رفیق خوشبخت ما» و «پویش چلچراغ» دعوت شدند، گفت: استان خراسان‌جنوبی با بیش از ۶ هزار نفر مشارکت کننده تاکنون در جایگاه دوم از نظر میزان مشارکت در سطح کشور قرار دارد.

رضایی مطرح کرد: در راستای اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی ۵ هزار و ۲۷۵ کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره‌مند و ۲۳۶ نفر نیز به خیمه‌های نماز مراجعه داشته اند.

وی ادامه داد: در این مدت، جوانان ۵۲۶ آموزش مهارت‌های امداد و کمک‌های اولیه و سنجش فشار خون به مسافرین ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تاکنون ۱۸ هزار و ۲۴۸ مسافر نوروزی به نقاط ایمن (اماکن فرهنگی، سیاحتی، تفریحی، ساحلی و عمومی) راهنمایی شدند، عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح ۶ هزار و ۹۹۹ مورد اقلام فرهنگی بین مسافران نیز توزیع شده است.

رضایی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۷۶۹ نفر در پویش بهرفت مشارکت و از طرح حمایت کردند، خاطرنشان کرد: ۴ هزار و ۷۶۶ نفر نیز در حوزه مهارت‌های ترافیکی آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مسافران نوروزی خدمت رسانی هلال احمر نوروز 1401 خراسان جنوبی مسافر نوروزی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان

طاهری زاده امروز در همایش روز روانشناس گفت: در حال حاضر ۸۲ مرکز مشاوره تحت نظر بهزیستی در استان آماده خدمت رسانی به تمام شهروندان گلستانی هستند و در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره این مراکز بهره‌مند شده اند.

طاهری زاده از تشکیل ۲۳۰ تیم محب برای حمایت‌های روانی اجتماعی در هنگام وقوع حوادث در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی