Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:56:45 GMT

کودکان را در ایام نوروز به حال خود رها نکنید

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۳۳۱۰

کودکان را در ایام نوروز به حال خود رها نکنید

ایسنا/کرمانشاه رئیس کمیته ورزش و بازی کودکان هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه از والدین خواست تا در ایام تعطیلات نوروز بیشتر از هر زمان دیگری ورزش و تحرک کودکان را مورد توجه قرار دهند.

دکتر سیروان حسینی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به لزوم توجه به تحرک و ورزش کودکان در ایام نوروز، اظهار کرد: طی دوسال گذشته شیوع بیماری کرونا، کم تحرکی افراد جامعه و بویژه کودکان را به دنبال داشته و در ایام نوروز هم به دلیل نوع تغذیه پرکالری که دارند، تبعات این کم تحرکی بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 براین اساس والدین باید تلاش کنند تا فضایی را در منزل به وجود آورند که کودکانشان را به تحرک و فعالیت وادارند.

رئیس کمیته ورزش و بازی کودکان هیات ورزش همگانی استان تصریح کرد: متاسفانه گاها در ایام نوروز دیده می شود که خانواده ها به دلیل دید و بازدیدها و حضور در جمع های خانوادگی، به کودکانشان می گویند که خودشان بروند و بازی کنند، درحالیکه رها کردن کودکان اشتباه است و عملا آنها هیچ تحرک مفیدی ندارند.

وی ادامه داد: در همین جمع های خانوادگی می توان زمینه ای را فراهم کرد که کودکان هم بتوانند سرگرم شوند، از جمله اینکه بازی های بومی محلی را به صورت گروهی با هم و با محوریت کودکان اجرا کنند.

حسینی ادامه داد: والدین برای اینکه کودکانشان را به چیزی سرگرم کنند یک گوشی تلفن همراه را دستشان می دهند تا با آن بازی کنند و یا اینکه آنها را پای برنامه های تلویزیونی می نشانند، تا خودشان در جمع میهمانان راحت باشند و این موضوعی است که به کودکان آسیب می رساند.

وی تاکید کرد: هر کودک باید در طول روز یک تا دو ساعت تحرک مفید داشته باشد، بگونه ای که نفس هایش تند، گونه هایش سرخ و ضربان قلبش تندتر بزند که این موضوع در ایام نوروز که کودکان بیشتر تنقلات و آجیل و شکلات و شیرینی مصرف می کنند، باید کاملا رعایت شود.

رئیس کمیته ورزش و بازی کودکان هیات ورزش همگانی کرمانشاه تصریح کرد: والدین می توانند بازی هایی را طراحی کنند یا از طریق فضای مجازی با این بازی ها آشنا شوند که سطح آمادگی جسمانی کودکانشان را هم بالا ببرند.

وی در خاتمه گفت: والدین در قبال کودکانشان مسئول هستند و در مدت شیوع بیماری کرونا و ایام نوروز که تحرک کمتری دارند، باید از آنها مراقبت کنند.

انتهای پیام


منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه ورزش كودكان تعطیلات نوروزی ایام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...

به گزارش همشهری آنلاین، الحوثی در صفحه شخصی خود در شبکه احتماعی ایکس نوشت: با آتش بازی نکنید؛ بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید، ذخایر استراتژیک سلاح‌های بازدارنده را در اختیار داریم؛ بسیار بیشتر از میزانی که فکر می‌کنید؛ چه به لحاظ تعداد، تنوع و کیفیت.

سخنان الحوثی ساعاتی پس از انتشار لحظه حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) صورت می گیرد.

به گزارش ایرنا، این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد دیروز سه شنبه هدف حمله قرار گرفت.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین های اشغالی و با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

کد خبر 848585 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه یمن

دیگر خبرها

  • کودکان را از آغوش محروم نکنید/ رابطه بغل کردن با سلامت جسم و روان
  • روز ۲۰۸ طوفان‌الاقصی|یمن: با آتش بازی نکنید
  • یمن: با آتش بازی نکنید
  • با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!