Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی در دیدار ظهر دوشنبه خود با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی با بیان اینکه برای عملیاتی کردن شعار سال در دستور کار مدیریت استان در سال جاری قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: حمایت از دانش بنیان‌ها همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید فرمودند با هدف اشتغال زایی صورت خواهد گرفت و برای این منظور یک کارگروه نیز تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ایام نوروز سال جاری با افزایش نزدیک به ۶۰ درصدی ترددها و همچنین کاهش قابل توجه تصادفات و فوتی‌ها در راه‌های استان مواجه بودیم، افزود: نمایشگاه‌های نوروزی در ورودی شهرهای استان همراه با پیوست فرهنگی راه اندازی شد تا هم با استراحت رانندگان سبب کاهش تصادفات شویم و هم جاذبه‌های استان را بشناسانیم.

استاندار سمنان همچنین درباره افزایش تردد مسافران و همچنین گردشگران نوروزی در سال جاری، تاکید کرد: برای ایام نوروز ۱۴۰۱، بالغ بر ۲۰۰ مدرسه در کنار سایر مراکز اقامتی استان برای اسکان مسافران آماده سازی گردید.

هاشمی درباره تمهیدات لازم ترافیکی برای کاهش تصادفات جاده‌ای نیز، ابراز داشت: در مسیرها به منظور آرام سازی تردد بویژه در راه‌های فرعی، طرح جدید و ابتکاری استقرار ماشین‌ها با چراغ و روشنایی با استفاده از بخش خصوصی در استان اجرا شده و ادامه دارد.

کد خبر 5454868

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد رضا هاشمی نوروز 1401 استانداری سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا کرمانشاه نوروز سفرهای نوروزی سانحه تصادف آمار کرونا نوروز 1401 اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است، در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۵۷.۲۶متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد. 

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز