Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد علوی پیش از ظهر امروز در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حدود چهار هزار نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند که تعداد مراجعه‌کنندگان به این مراکز نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

وی افزود: پس از مراقبت‌های سندرمیک و تست‌های انجام شده، ۲۵۵ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند که نسبت به روز گذشته ۱۲۳ بیمار بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت ۱۷ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری شدند که تعداد موارد بستری جدید نسبت به روز قبل سه نفر بیشتر شده است. در ۲۴ ساعت گذشته پنج نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند که تعداد فوتی‌ها نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

علوی گفت: در حال حاضر دو هزار و ۴۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان خوزستان تحت مراقبت خانگی هستند، ۹۳ بیمار نیز در بخش‌های عادی و ۸۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که تعداد بستری‌ها در بخش‌های عادی چهار نفر و در بخش‌های ویژه سه نفر افزایش یافته است.

کد خبر 5454983

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا سید محمد علوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا سفرهای نوروزی کرمانشاه نوروز سانحه تصادف آمار کرونا اردوهای راهیان نور نوروز 1401 خطبه های نماز جمعه گرگان نسبت به روز روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان

ایسنا/خوزستان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در سال گذشته ۲۰ نیاز فن‌آورانه واحدهای صنعتی استان مورد شناسایی قرار گرفتند و مستندسازی شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به رسالت فن‌بازار منطقه‌ای که به مثابه بازوی صنایع و واحدهای صنعتی و تولیدی عمل می‌کند، اظهار کرد: فن بازار برای مبادلات و بهم‌رسانی سیستم «عرضه» و «تقاضا» در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته نقش کلیدی و اساسی ایفا می‌کند.

علی مهدی پور افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بهره‌مندی از مشاوران توانمند حوزه توسعه فناوری به منظور پایش واحدهای صنعتی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه بنگاه‌های صنعتی را در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: در همین راستا با تشکیل سلسله جلسات منظم جهت تدوین دانش فنی برای رفع نیازها، برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مربوطه انجام شده است.

مهدی پور ادامه داد: در جلسات برگزار شده روش‌ها و سیستم‌های شبکه‌سازی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه مورد ارزیابی قرار گرفتند و برای رفع آن‌ها اقدامات موثری صورت پذیرفت و نتایج مطلوبی حاصل شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به توان فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ با تمام توان و همکاری مشاوران ۲۰ نیاز فناورانه شناسایی و مستندسازی شد و رفع پنج نیاز نیز صورت گرفت.

وی اظهار کرد: فرآیند شناسایی و رفع این نیازهای فناورانه در بستر سامانه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران (درگاه خدمات الکترونیکservice) انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند