Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@11:08:11 GMT

معرفی انواع لباس خواب مردانه

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۴۸۱۴

معرفی انواع لباس خواب مردانه

برای آقایان که بیشتر ساعات روز را بیرون از خانه و مشغول کار هستند، شاید اهمیت استفاده از لباس راحتی و لباس خواب بیشتر باشد. - اخبار بازار -

استفاده از لباس های رسمی و روزانه در طول روز و برای ساعات طولانی می‌تواند خستگی را تا چند برابر حد معمول افزایش دهد. از همین جهت است که پیشنهاد می‌کنیم در این نوشتار همراه ما باشید تا اهمیت لباس راحتی و لباس خواب مردانه و انواع آن را برایتان شرح دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتما در فیلم ها و سریال ها دیده‌اید که برای آنکه فردی را ثروتمند نشان دهند در خانه با پیراهن و روبدوشامبر او را به تصویر می‌کشیدند. اما روبدوشامبر لباسی راحت، گشاد و جلوباز است که بنا به دلایل متعددی در خانه و حتی هنگام خواب و استراحت از ان استفاده می‌کنند.

یکی از دلایلی که انتخاب و استفاده از لباس خواب را مهم جلوه می‌دهد آن است که خواب یکی از اعمال طبیعی زندگی هر فرد است که تاثیر مستقیم و به سزایی روی راحتی و مخصوصا زیبایی فرد دارد. هر شخص به گونه‌ای به خواب می‌رود، افرادی هستند که به سرعت می‌خوابند و عده‌ای هم باید زمانی را در بستر بگذارنند تا به آرامی به خواب بروند، اما نکته‌ای که اهمیت دارد لباس خواب است که تاثیر فراوانی روی عملکرد خوابتان دارد.

لباس خواب چگونه به اتاق خواب اضافه شد!

لباس های خواب امروز نوادگان لباس هایی هستند که مردان اروپایی در سفر خود در سال 1850 به آسیا با خود به اروپا بردند. در آن سال اروپایی ها برای شلوارهای خود بر اساس آنچه که در آسیا دیده بودند ژاکتی را طراحی کردند و در خانه برای زمان استراحت استفاده می‌کردند، بعدتر افرادی هم که در مناطق گرمسیر اروپا بودند از این لباس ها استفاده کردند تا گستره استفاده از لباس راحتی و خواب برای مردان اروپایی وسیع تر شود. پس از جنگ جهانی دوم زنان اروپایی هم شروع به الگو برداری از این طراحی برای استفاده در زمان استراحت خود کردند. امروزه و با گذشت بیش از یک قرن کمتر کسی است که زمان استراحت و خواب از لباس های مناسب استفاده نکند.

آنچه که ما ایرانیان به عنوان لباس خواب یا راحتی استفاده می‌کنیم پیژامه یا پای جامه است، لباسی تولید شده از پنیه یا ساتن ابریشم که البته در سال های اخیر این طرح شلوار و لباس خواب با پارچه های متفاوتی تولید و دوخته شده است. اینگونه در تاریخ آمده است که تاریخچه پیژامه به مردان آمریکای شمالی و انگلستان باز می‌گردد که درطراحی های خود برای لباس خواب مردانه از پیراهن و شلواری آزاد و با الگویی کمی گشادتر از حد معمول استفاده می‌کردند. برای کمر شلوار از کش استفاده می‌کردند و برای پیراهن دو جیب در کنار آن تعبیه می‌شد. لباس خوابی دو تکه، آزاد و البته با وزنی کم و سبک و بیشتر با مواد پنبه‌ای تولید می‌شد. همین ترکیب کافی بود تا خوابی آرام و راحت را هر فردی تجربه کند.

یکی از لباس هایی که مردان ایرانی در سال های نه چندان دور در خانه و عموما به هنگام خواب و استراحت استفاده می‌کردند،زیرپوش مردانه  بود. لباسی که هم کارکردی به عنوان لباسی برای زیر پیراهن و برای جلوگیری تعرق بدن استفاده می‌شد و هم بعدتر به دلیل راحتی مناسب برای زمان استراحت و خواب از آن استفاده می‌شد.

انواع لباس خواب مردانه

استفاده آقایان از لباس خواب عموما بستگی به سلیقه هر فرد و از همه مهمتر میزان راحتی او دارد. در گذشته تنها لباس خوابی که میان آقایان مرسوم بود بلوز و شلوار مردانه بود. مانند هر لباس دیگری لباس خواب و راحتی آقایان هم مورد توجه طراحان دنیای مد و فشن قرار گرفت و حالا لباس خواب مردانه هم دارای تعدد و تنوع طرح و رنگ فراوانی شده است.

لباس خواب یکسره

برای فصل زمستان اگر تمایل دارید تا بیشتر احساس گرما کنید، پیشنهاد می‌کنیم از لباس خواب یکسره استفاده کنید. به دلیل الگو و نحوه برش و دوخت آن شما را گرم نگه می‌دارد و خوابی لذت بخش را می‌تواند برای شما به همراه داشته باشد. عموما جنس این لباس از پشم گوسفند است. برای راحتی باز و بسته شدند لباس های خواب یکسره از زیپ یا چند دکمه در جلو آن استفاده می‌شود. لباس خواب یکسره شبیه به لباس نوزادان است اما برای بزرگسالان.

لباس خواب دو تکه

لباس خواب مردانه دو تکه از آن دست لباس هایی است که بیشتر از هر مدلی دیگری مورد توجه آقایان قرار می‌گیرد. لباس خواب دو تکه عموما از یک شلوار یا شلوارک گشاد و آزاد به همراه تیشرت یا پیراهن تشکیل شده است. برای راحتی بیشتر شلوار را از همان پارچه بلوز یا پیراهن تولید می‌کنند تا به همان میزان راحتی و حس آزادی را برای قسمت بالا تنه و پایین تنه ایجاد کند. جنس لباس خواب دو تکه مردانه عموما از پارچه های پشمی، ساتن و همینطور پارچه های نخی است. تا راحتی را هنگام خواب و استراحت به همراه داشته باشد.

پیراهن خواب

پیراهن خواب مردانه لباسی با الگوی تیشرت است، اما با قدی بلند که تا بالای زانو را در بر می‌گیرد و برای روزهای گرم بهار و تابستان و برای تجربه خوابی شیرین می‌توانید از این پیراهن های یکسره استفاده کنید. نکته جالب در استفاده از لباس خواب گشاد و آزاد برای آقایان بهبود گردش خون در بدن است و از همه مهمتر اجازه استراحت کردن را به عضلات و اعضای بدن می‌دهد. پیراهن خواب مردانه را هم می‌توانید همراه با شلوار یا شلوارک و یا حتی بدون آن هم استفاده کنید و از خوابی شیرین لذت ببرید.

روبدوشامبر مردانه

روبدوشامبر مردانه نوعی لباس خواب راحت و بلند است که به صورت عمومی روی لباس خواب به تن می‌کنند. روبدوشامبر دارای آستین بلند و و یک کمر بند برای پیچیدن و بستن آن است. به شکل مرسوم شاید این مدل از لباس ها در ایران مرسوم نباشد، اما با یکبار استفاده از آن قطعا از طرفداران این لباس راحت هنگام خواب خواهید شد.

پوشیدن زیرپوش مردانه باعث جلوگیری از عرق شده و با جذب عرق موجود روی پوست می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده در محیط‌های گرم باشد. الیاف به کار برده شده جهت تولید زیرپوش مردانه اهمیت بسیار بالایی دارد؛ زیرا انواع زیرپوش‌ ها در تماس مستقیم با پوست هستند و استفاده از الیاف پلاستیکی باعث ایجاد حساسیت پوستی می‌شود. زیرپوش مردانه در انواع مختلف تولید می‌شود که هر فرد با توجه به لباس خود می‌تواند مدل مورد نیاز را خریداری کند.

کلام آخر

انواع لباس خواب مردانه را می‌توان به دسته های متنوع و متعدد دیگری با الگوهای جذابی در نظر گرفت و معرفی کرد. اما هر لباس خوابی را که برای زمان استراحت خود در خانه در نظر دارید و قصد تهیه کردن آن را دارید، قبل از خرید از جنس پارچه آن اطمینان خاطر پیدا کنید و لباسی را خریداری کنید که پارچه ای راحت و نرم داشته باشد و از خرید لباس های تنگ و چسبان برای زمان خواب و استراحت خودداری کنید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استفاده می کردند استفاده از لباس خواب و استراحت زمان استراحت لباس خواب هنگام خواب لباس ها لباس راحت برای زمان دو تکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا

آیا می خواهید بدون هیچگونه نگرانی بابت نداشتن برق به مکان های مختلف بروید ؟ آیا می خواهید در هر لحظه و در هر مکانی به راحتی برق در دسترس شما باشد؟ اگر پاسخ شما بله است، موتور برق بنزینی مسافرتی بهترین انتخاب برای شما است!

موتور برق بنزینی مسافرتی، با ترکیبی بی‌ نظیر از قدرت و کارایی، تجربه‌ای عالی را برای شما فراهم می‌ کند. با این دستگاه می‌ توانید با آرامش به مسافرت در دل طبیعت برسید، بدون اینکه نگران تأمین برق و انرژی را داشته باشید. برای مشاهده انواع موتور برق می توانید به این صفحه مراجعه کنید و برای خرید انواع موتور برق می توانید با شماره های درج شده تماس برقرار کنید:

شماره تماس : 09130673930 شماره تماس : 09137833685

به گزارش از موتور برق دات کام مزایای این موتور برق فراتر از انتظارات شما خواهد بود. با موتور برقی که از تکنولوژی پیشرفته‌ برخوردار است، شما قادر خواهید بود برای مدت طولانی از برق پایدار و قدرتمندی برخوردار شوید. حتی در مناطقی که دسترسی به برق سنتی محدود است، می‌ توانید به راحتی به انرژی مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

با داشتن این دستگاه به همراه خود می‌ توانید تمامی وسایل الکترونیکی خود را به هر مکانی که می‌ روید همراه داشته باشید و به راحتی به برق وصل نمایید.

موتور برق بنزینی مسافرتی  بسیار سبک و قابل حمل است. با طراحی کوچک و جمع‌ وجور، به راحتی می‌ توانید آن را در کوله‌ پشتی و یا صندوق عقب ماشین خود گذاشته و به هر جایی که می‌ روید همراه داشته و از این پس برق در دسترس شما خواهد بود، هر جا که باشید!

اگر به دنبال تجربه‌ای کاملاً متفاوت و هیجان‌انگیز هستید، موتور برق بنزینی مسافرتی بهترین انتخاب برای شما است. با تضمین کیفیت بالا و قدرت منحصر به فرد، ما به شما اطمینان می‌ دهیم که سفری عالی را تجربه نمایید.

دو برند قدرتمند در زمینه موتور برق های بنزینی و مسافرتی

1- یکی از برندهای قدرتمند چینی که در زمینه تولید موتور برق های بنزینی و مسافرتی فعالیت دارد برند لانسین است که از متریال درجه یک و تکنولوژی به روز برای تولید موتور برق های خود استفاده می کند. موتور برق های این برند در توان و مدل های مختلف تولید می شوند که شما بر اساس نیاز و نوع کار خود می توانید مدل مورد نظر را انتخاب نمایید. موتور برق کیفی لانسین 1.8 کیلو وات مدل GR2300ISیکی از موتور برق های تولیدی این کمپانی است که به وسیله سوخت بنزین کار می کند و شما می توانید به صورت دستی آن را راه اندازی نمایید.

وزن این موتور برق 21 کیلوگرم بوده که بسیار سبک می باشد به همین دلیل جزو‌ موتور برق های بنزینی مسافرتی به حساب می آید و شما می توانید برای مسافرت ها و کمپین ها از آن استفاده نمایید. - یکی دیگر از برندهای موفق در این زمینه، برند هواسدان است که به علت تولید موتور برق های با کیفیت و قوی تاکنون رضایت بالایی را به خود اختصاص داده و شما می توانید با خیال راحت موتور برق های این برند را خریداری نمایید.

موتور برق سایلنت هواسدان 2.4 کیلو وات بنزینی H2750iS-A

این موتور برق تک سیلندر چهار زمانه که به وسیله سوخت بنزین کار می کند و نحوه راه اندازی آن به صورت هندلی می باشد تا 3 ساعت به راحتی به صورت مداوم می توان از آن استفاده کرد.

مهم ترین ویژگی این موتور برق وزن فوق العاده کم آن که حدود 17 کیلوگرم است و شما به راحتی می توانید همه جا این موتور برق را حمل کرده و همراه خود داشته باشید. در واقع این موتور برق یک همراه همیشگی برای شما در مسافرت ها است. علاوه بر این، صدای این دستگاه فوق العاده کم بوده و هنگام استفاده هیچگونه آلودگی صوتی ندارد. در آخر باید بگوییم که موتور برق های بنزینی مسافرتی یک گزینه عالی هستند که می توانند در هر لحظه و همه جا برق شما را تامین کنند.

 

دیگر خبرها

  • در طول روز چرت بزنیم یا نه؟
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • تقویت کننده موی مردانه
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم