Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از حضور ۱۴۵ دانشجوی جهادگر این استان در دهستان سیدال خبر داد.

مجید کامران نژاد، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو از خدمت رسانی ۱۴۵ دانشجوی جهادگر این استان در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: اردوی جهادی دانشجویان از ۵ فروردین آغاز شده و تا ۱۵ این ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کامران نژاد با بیان اینکه این اردوی جهادی در دهستان سیدال نهبندان برگزار می‌شود، گفت: دانشجویان در پنج روستا خدمات فرهنگی و در ۱۰ روستای این دهستان خدمات پزشکی ارائه می‌کنند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال‌های قبل اردو‌های جهادی به صورت پراکنده برگزار می‌شد، افزود: امسال برای اولین بار است که جهادگران با شرکت در دوره «عهد خدمت» به صورت متمرکز و تجمعیی به مردم خراسان جنوبی خدمت می‌کنند.

به گفته وی دانشجویان دانشگاه‌های بیرجند، آزاد، پیام نور، صنعتی، علوم پزشکی و فرهنگیان استان حضوری دارند.

کامران نژاد به تشریح فعالیت دانشجویان در این اردو‌ها پرداخت و گفت: کانال کشی آب در سیدال، تجهیز خانه ورزش روستا، رنگ آمیزی مدرسه، تجهیز سرویس بهداشتی در روستای حسین آباد، احداث خانه محروم و سرویس بهداشتی در روستای محمودعلی و برگزاری کلاس‌های درسی برای دانش آموزان، از جمله خدمات دانشجویان در اردوی جهادی نوروزی است.

وی با بیان اینکه خدمات پزشکی و دندانپزشکی نیز به مردم این منطقه ارائه می‌شود، گفت: از قبل به شناسایی خانواده‌ها و افرادی که خدمات پزشکی نیاز دارند پرداخته ایم و تاکنون ۶۰۰ نفر شناسایی شده اند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ۴۱ گروه جهادی دانشجویی با شرکت ۶۳۰ جهادگر به مردم استان خدمت رسانی کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اردوی جهادی نوروز 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی ورزش با مردم در استان خبر داد و گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اجرای طرح ملی ورزش و مردم با شعار «صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش همگانی» با حضور ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزش و دستگاه‌های اجرایی استان با اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان توحید آغاز شد.

در این برنامه که با استقبال گروه‌های مختلف مردم مواجه شد به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه توسط هیئت ورزش‌های همگانی اهدا شد.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی درباره اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: این طرح ملی در خراسان جنوبی توسط هیئت‌های ورزش همگانی هر شهرستان در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و به طور مستمر در ایستگاه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

صالحه غلامی با بیان اینکه از متقاضیان واجد شرایط برای همکاری در اجرای این طرح ملی دعوت می‌شود، افزود: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود.

به گفته وی  این کار در راستای تحقق اصل 3 قانون اساسی و با هدف افزایش سلامت عمومی در بیش از 34 ایستگاه در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: این برنامه ملی، در سه زیر حوزه اساسی برنامه ریزی و با هدف رسیدن به جامعه پویا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 251/.

دیگر خبرها

  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان