Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری امروز در بازدیدی سرزده ازکمپ گردشگری باغ فدک اصفهان گفت: این مکان یکی از مراکز اصلی در حوزه اسکان و اقامت موقت مسافران و گردشگران است و سالانه گردشگران و مسافران زیادی را از سراسر کشور در خود جای می‌دهد.

ضروری است با ورود شهرداری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی طرح درازمدتی برای این باغ پیش بینی و اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او بر این اساس لازم است تا با ساخت و تجهیز سازه‌های مناسب که امکانات رفاهی آن در حدمطلوب باشد، موجبات آسایش بیشتر مسافران دیار نصف جهان در این کمپ فراهم شود.

با توجه به شرایط اسکان مسافران در چادر در این کمپ، در مجموع رضایت نسبی از وضعیت فعلی وجود دارد، اما این کافی نیست و لازم است تا مسئولان این وضعیت را بهبود ببخشند.

حجت‌الاسلام جعفری با قدردانی از همه دستگاه‌های خدمت‌رسان در این کمپ گفت: انتظار می‌رود برای سال‌های آینده هم این مکان با این حجم از استقبال مسافران امکانات بیشتری داشته باشد.

رییس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در این بازدید گردشگری باغ فدک به بررسی نحوه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و میزان رضایتمندی آنان پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باغ فدک اصفهان دادگستری اسکان مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان