Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@16:53:03 GMT

انتخاب یک قفس طوطی مناسب

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۴۹۹۷

انتخاب یک قفس طوطی مناسب

یک قفس مناسب برای طوطی تا حد زیادی بر روی سلامت جسمی و روحی این پرنده زیبا تأثیرگذار است، به طوری که می‌توان گفت در بین ملزومات ضروری برای یک پرنده نظیر آبخوری و دانخوری، وجود قفس مخصوص جایگاه ویژه‌ای دارد. به این دلیل که اگر شما قفس مناسبی برای طوطی خود انتخاب نکنید، به زودی شاهد از دست رفتن شادابی و نشاط این پرنده زیبا خواهید شد و او به انزوا و گوشه گیری یا حتی بیماری ‌هایی مانند پَرکنی و ضعف عضلات مربوط به ناحیه بال ‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دچار خواهد شد.

بنابراین شمایی که در منزل پرنده و به ویژه طوطی نگهداری می‌ کنید، داشتن یک قفس مناسب امری مهم خواهد بود. پس اگر قصد خرید قفس طوطی را دارید، نکاتی که در ادامه خواهیم گفت را در نظر بگیرید و حتماً به فروشگاه‌ های معتبر مراجعه نمایید.

برای خرید یک قفس طوطی مناسب دانستن چه نکاتی لازم و ضروری است؟

شاید شما هم در منزل پرنده زیبایی دارید که از آن نگهداری می‌ کنید یا اینکه دلتان می‌ خواهد یک طوطی سخنگو بخرید و به فکر خرید یک قفس مخصوص برای او نیز هستید، بنابراین برای انتخاب بهترین نمونه و مناسب ‌ترین قفس لازم است به نکات زیر توجه کنید تا پرنده شما در محیط جدید خود احساس راحتی بیشتری داشته باشد:

به ابعاد قفس و جثه طوطی توجه کنید.

اولین و مهم ‌ترین فاکتور برای خرید یک قفس مناسب طوطی، این است که حتماً این محصول را با توجه به جثه و اندازه پرنده خود انتخاب کنید. لذا بهتر است وزن، ابعاد و نژاد پرنده خود را به فروشنده قفس بگویید تا او شما را راهنمایی کند. مساحت داخل قفس هم باید به‌ گونه‌ای باشد که پرنده بتواند به راحتی وارد قفس شده و از آن خارج شود، توانایی کمی چرخ زدن و جا به‌ جا شدن در قفس را داشته و برای خوردن آب و دانه مشکلی نداشته باشد.

به کیفیت ساخت و مرغوب بودن جنس قفس برای طوطی توجه کنید.

به جنس قفسی که برای پرنده خود می‌ خواهید بخرید، دقت کنید. قفس مورد نظر شما باید از مواد با کیفیت و مرغوب ساخته شده باشد. طوطی‌ ها و اغلب پرندگان معمولاً دوست دارند اجسام مختلف را به منقار بگیرند و به همین دلیل با میله‌ های قفس بازی می‌ کنند. لذا اگر در قفس طوطی از مواد بی ‌کیفیت و نامرغوب استفاده شده باشد، به‌ مرور زمان و هنگام بازی کردن پرنده، ممکن است این میله ‌ها کچ شوند یا بشکنند و باعث آسیب دیدن یا حتی مرگ آن شوند. علاوه بر این، فاصله بین میله ‌ها نیز باید بر اساس نوع و نژاد طوطی تنظیم شود؛ چرا که اگر این فاصله زیاد باشد، پرنده به راحتی می ‌تواند سروگردن خود را از بین میله‌ ها خارج کند و از قفس بیرون بیاید یا اینکه گردن پرنده لای میله‌ ها گیر کند و زخمی شود. در این راستا اگر به دنبال قفس‌ های مرغوب و با کیفیت هستید و می ‌خواهید به صورت اینترنتی این محصولات را سفارش دهید، ما به شما فروشگاه قفس فرجی را برای خرید قفس طوطی پیشنهاد می ‌کنیم که با ارائه قفس‌ های ساخته شده از مواد با کیفیت و مستحکم، سلامتی طوطی شما را تضمین خواهد نمود.

به نحوه تمیز کردن قفس توجه کنید.

سهولت و راحتی در تمیز کردن قفس طوطی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که هم سلامت طوطی سانان را تضمین می‌ کند و هم سلامت محیط زندگی شما را. قفس مناسب برای طوطی باید به ‌گونه‌ ای طراحی شده باشد که شما بتوانید به راحتی آن را تمیز کنید و آب و دانه برای پرنده در داخل آن قرار دهید. امروزه قفس ‌های جدید طوطی دارای سینی فضله ‌گیر هستند و تمیز کردن قفس را برای سرپرستان پرنده راحت‌ تر کرده ‌اند. این قفس‌ ها باعث می ‌شوند که طوطی دیگر به فضله‌ های خود دسترسی نداشته باشد و احتمال مسمومیت از این طریق را به حداقل می‌ رساند و همچنین تمیز کردن فضولات آنها را برای شما راحت‌ تر می‌ کند و شما می‌ توانید در کمترین زمان ممکن، سینی را تمیز و دوباره در جای خود قرار دهید.

به اندازه قفس برای قرار دادن لوازم بازی داخل آن توجه کنید.

اگر به دنبال خرید قفس مخصوص طوطی سانان هستید، بهتر است به این نکته هم توجه کنید که قفس مناسب باید دارای فضای مناسبی هم باشد تا بتوانید در داخل آن برای سرگرم کردن طوطی وسایل بازی قرار دهید. پرندگان و به ویژه طوطی ‌ها علاقه زیادی به بازی کردن با وسایل گوناگون دارند. فروشگاه‌های متعددی هستند که وسایل و اسباب بازی‌های مخصوص برای پرندگان را به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. شما می‌توانید همراه با خرید یک قفس طوطی مناسب، تعدادی از این وسایل را برای تفریح و سرگرم کردن آنها نیز تهیه نمائید.

به مدل قفس مخصوص طوطی توجه کنید.

امروزه قفس ‌های مخصوص طوطی را در مدل ‌های گرد و مربع مستطیلی طراحی و تولید می ‌کنند. اگرچه انتخاب هرکدام از آنها سلیقه‌ ای بوده و به نظر شما بستگی دارد، اما بهتر است بدانید که معمولاً پرندگان و طوطی سانان در قفس ‌های مربع مستطیلی راحت ‌تر هستند و هم استرس کمتری به آنها وارد خواهد شد، همچنین این مدل‌ ها برای قرار دادن لوازم جانبی و اسباب بازی ‌های مخصوص پرندگان نیز مناسب ‌تر است. همچنین قفس ‌های مربع مستطیلی از نظر کیفیت و دوام در سطح بالاتری نسبت به دیگر مدل ها قرار دارند و نیز مرغوب ‌تر هستند. بنابراین اگر هنگام خرید این محصول، مسئله آسایش پرنده و کیفیت قفس برای شما مهم ‌تر از زیبایی ظاهری است، حتماً به دنبال مدل‌ های مربع مستطیلی بروید و آنها را خریداری کنید.

برای خرید آنلاین قفس طوطی به کدام فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنیم؟

در صورتی ‌که نمی ‌توانید به فروشگاه ‌های موجود در سطح شهر مراجعه کنید و برای پرنده محبوب خود قفس طوطی و دیگر لوازم جانبی را خریداری کنید که البته با توجه به مشغله های روزمره زندگی این مساله کاملا طبیعی است، می‌ توانید خیلی راحت در منزل این محصولات را به صورت اینترنتی خریداری کنید. در این میان یکی از بهترین و معتبرترین وب‌ سایت ها، فروشگاه قفس فرجی است که توانسته با کیفیت ‌ترین مدل‌ های قفس طوطی و دیگر لوازم مورد نیاز آنها را برای مشتریان در مجموعه خود تولید و گرد آوری کند.

پس اگر می‌خواهید با این فروشگاه بیشتر آشنا شوید و محصولاتش را ببینید، همین الان گوشی تلفن خود را بردارید یا اینکه پشت میز لپ تاپتان بنشینید و فروشگاه قفس فرجی را در گوگل جستجو کنید و وارد آن شوید، و مطمئناً شما هم با این تنوع محصول یکی از مشتریان دائمی این فروشگاه اینترنتی می ‌شوید.

کد خبر 1616386

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قفس مناسب توجه کنید برای طوطی برای خرید تمیز کردن قفس مخصوص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!

دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا تسلیم بازیکن سعودی شد و در رده دوم بهترین بازیکنان لیگ عربستان ایستاد.

به گزارش فارس، سالم الدوسری، مهاجم ملی پوش الهلال با کسب امتیاز 7.91 بالاتر از کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن لیگ عربستان انتخاب شد.

الدوسری مرد سال 2023 آسیاست و با به ثمر رساندن 65 گل بهترین گلزن سعودی تاریخ الهلال به شمار می‌آید.

دستمزد سالیانه رونالدو 200 میلیون یورو است و تقریبا 20 برابر دستمزد الدوسری (10 میلیون یورو) است.

مهاجم تیم ملی عربستان را بسیاری با گل تماشایی در جام جهانی 2022 قطر به یاد دارند.

ستاره الهلال بعد از گلزنی شادی گل خاصی دارد و پشتک می زند به همین خاطر به «پرنده» شهرت دارد.

براساس گزارش سایت سوفا اسکور، رونالدو با وجود به ثمر رساندن 29 در لیگ عربستان صدرنشینی در لیست بهترین گلزنان اما «الدوسری تاثیرگذارتر از ابرستاره پرتغالی ظاهر شد».

سایت سعودی اسپورت می نویسد که الدوسری با به ثمر رساندن 16 گل در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا «بهترین گلزن تاریخ عربستان در این تورنمنت» شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: باشگاه های عربستانی به دنبال کاپیتان منچستریونایتد همسر طارمی مانع انتقال او به لیگ عربستان شد؟

دیگر خبرها

  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست