Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@04:38:15 GMT

ورود هشت هزار زائر خارجی به خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۵۱۶۸

ورود هشت هزار زائر خارجی به خراسان رضوی

حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد گفت: پس از ۲ سال شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، امسال در کنار افزایش چشمگیر ورود زائران داخلی، زائران خارجی نیز حضور چشمگیری داشتند و از ابتدای نوروز امسال تاکنون هشت هزار زائر خارجی به این استان سفر کرده‌اند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: آمار ورود زائران به این استان از ۱۰ اسفند ماه پارسال و روز بعثت رسول اکرم (ص) اعلام می‌شود و در موج نخست سفر‌های نوروزی تا پایان روز پنجم فروردین ماه شاهد رشد حضور زائران خارجی به مشهد مقدس نیز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا قبل از گسترش ویروس کرونا خراسان رضوی با ورود سالانه چهار میلیون گردشگر خارجی میزبان یک سوم از کل جمعیت گردشگران خارجی ورودی به ایران بود.

او گفت: بیشتر این زائران از کشور‌های عراق و افغانستان به مشهد الرضا سفر کرده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۳۹۸، حدود پنج درصد رشد داشته است.

گنابادی نژاد گفت: این رونق حضور قطعا و حتما در ادامه ایام نوروز بیشتر خواهد شد و پیش بینی می‌کنیم از این پس با توجه به رفع محدودیت‌ها و تسهیل شرایط از نظر شیوع بیماری، شاهد تداوم حضور زائران خارجی باشیم.

طی موج اول سفر‌های نوروزی تا پایان پنجم فروردین ماه بیش از پنج میلیون و ۹۰۰ هزار زائر و مسافر وارد مشهد مقدس شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفرهای نوروزی ویروس کرونا زائران خارجی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی و پخش ویدئو تبلیغاتی در حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات از امروز آغاز می‌شود.

محسن نصرپور افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما؛ مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در سیما و رادیوی استانی پخش شود.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد