Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:45:23 GMT

ورزش رودان در آستانه تحول

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۵۵۲۳

ورزش رودان در آستانه تحول

 مظفر خادمی صبح امروز در دیدار با عبدالرضا سالاری فرماندار شهرستان رودان به تشریح اقدامات اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در شهرستان رودان که سال‌ها مورد بی توجهی مسوولان امر و مطالبه شدید اهالی ورزش این شهرستان بود پرداخت.

باید مطالبه به حق ورزشکاران رودانی رفع شود

فرماندار رودان در این نشست با اشاره به مطالبات متعدد در حوزه ورزش شهرستان گفت: مقام معظم رهبری همواره بر امید آفرینی در جامعه تاکید دارند و در همین راستای باید با ایجاد زیر ساخت های مناسب زمینه پیشرفت جوانان با استعداد رودان در رشته های مختلف ورزشی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری با اشاره به حضور دو تیم فوتبال این شهرستان در لیگ‌های کشوری و همچنین حضور تیم فوتسال بانوان رودان در لیگ برتر کشور و حضور مستمر ورزشکاران رودانی در رشته های رزمی، دو و میدانی و وزنه برداری در میادین کشوری و بین المللی خواستار توجه ویژه به ورزش این شهرستان در حوزه های مختلف شد.

وی در ادامه به مشکلات زیر ساخت های ورزشی در بخش های تابعه هم اشاره کرد و گفت: کمک به حوزه ورزش شهرستان یک نیاز و اولویت است که باید به بهترین شکل دیده شود.

فرماندار رودان بر لزوم اتمام به موقع پروژه چمن طبیعی رودان تاکید کرد و گفت: باید مطالبه به حق ورزشکاران رودانی رفع شود.

وی گفت: ظرفیت ورزشکاران رودانی در رشته های مختلف به اثبات رسیده است و باید با حمایت کامل حق آنان ادا شود.

سالاری با اشاره به مشکلات حوزه جوانان در شهرستان هم گفت: برنامه ریزی ها برای پرداختن به جوانان و نخبه ها شهرستان دیگر اولویتی است که تاکنون مغفول مانده است.

پیست دو و میدانی رودان احداث خواهد شد

مظفر خادمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این دیدار گفت: رعایت عدالت محوری و تقسیمات متوازن منابع مالی و اعتباری در حوزه شرق هرمزگان تاکنون به خوبی دیده نشده است که این امر به دلایل مختلفی از جمله مشارکت همه جانبه خیرین هم بستگی دارد.

وی گفت: یکی از دغدغه های اصلی ما پرداختن به مشکلات شهرستان رودان است و موضوعات این شهرستان بطور ویژه تر پیگیری شده است.

وی خواستار کمک فرماندار رودان در توزیع اعتبارات شهرستانی برای تکمیل زیر ساخت های ورزشی شد و گفت: قطعا با کمک از منابع شهرستانی پروژه های بیشتری در دستور کار قرار خواهند گرفت.

مظفر خادمی در ادامه گفت: مشکلات عدیده ای در شهرستان رودان داریم و باید برای رفع آن ها اولویت بندی شود تا دغدغه‌های اهالی ورزش پیگیری شود.

وی با اشاره مصوبات سفر ریاست های جمهوری گفت: طی این سفر مصوبات بسیار خوبی در حوزه ورزش داشته ایم و با پیگیری آنها طی یک ماه گذشته بیش از ۲۵ میلیارد تومان جذب اعتبارات داشتیم که در این میان ۶ میلیارد تومان هم برای پیست دو و میدانی رودان تخصیص یافته است.

وی از آغاز مطالعه طرح احداث یک مجموعه ورزشی جدید در رودان خبر داد و گفت: مکاتبات لازم برای واگذاری زمین این مجموعه انجام شده است.

زمین چمن طبیعی فوتبال تقدیم جوانان رودانی می شود

خادمی در ادامه به پروژه زمین چمن طبیعی فوتبال مجموعه شهید چمران رودان اشاره کرد و گفت: برای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان مصوبه شده است که هم اکنون ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ادامه کار تخصیص یافته است و یک میلیارد تومان هم برای تکمیل این مجموعه ورزشی از طریق وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است.

وی گفت: هماهنگی با پیمانکار پروژه برای تکمیل پروژه در نیمه دوم فروردین ماه انجام شده است.

پروژه‌های عمرانی ورزشی در روستاها اجرا می شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به مشکلات ورزش در بخش های تابعه شهرستان رودان هم اشاره کرد و گفت: دو چمن مصنوعی محله ای در بخش رودخانه و یک چمن مصنوعی محله ایی نیز در بخش مرکزی شهرستان در حال انجام است و بزودی زمین چمن طبیعی فوتبال زیارتعلی نیز با تخصیص اعتبار تکمیل خواهد شد.

وی گفت: در برنطین و جغین هم دو زمین چمن محله‌ای را خواهیم داشت.

خادمی گفت: تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای بیکاه هم در دستور کار است و اعتبار لازم برای این امر تخصیص یافته است.

وی گفت: سالن مسکن مهر رودان هم در دستور کار قرار دارد و بزودی پس از رفع مشکل پرداخت معوقات پیمانکار این پروژه هم تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

خانه جوان در رودان راه اندازی می شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از مصوب شدن ایجاد خانه جوان در رودان خبر داد و گفت: قطعا با همکاری مسوولان شهرستان در اختصاص دادن مکان مناسب جهت استقرار دفتر خانه جوان تخصیص اعتبار و تجهیزات آن سریعا انجام خواهد شد.

وی در پایان از اعلام آمادگی کامل اداره کل ورزش و جوانان برای پیگیری مشکلات ورزش در رودان خبر داد و گفت: قطعا برای تحول در ورزش با ایجاد زیر ساخت های ورزشی در شهرستان تلاش خواهد شد.

انتهای پیام /چ

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش وجوانان هرمزگان فرمانداری رودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال

 وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به جای استقلال ایران در نامه نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند.  چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یتیم مثل استقلال و پرسپولیس؟ وزارت ورزش: بدهی استقلال 40 میلیارد تومان است

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد