Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@11:48:37 GMT

امکان یک طرفه شدن در مسیرهای هراز و چالوس نیست

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۵۵۸۷

امکان یک طرفه شدن در مسیرهای هراز و چالوس نیست

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: سنگینی بار ترافیکی در مسیرهای هراز و چالوس به گونه‌ای است که در حال حاضر امکان یکطرفه کردن این مسیرها وجود ندارد.

به گزارش مشرق، سردار سید تیمور حسینی در یک برنامه خبری در تشریح وضعیت جاده‌های کشور در هشتمین روز فروردین در ایام نوروز گفت: در مسیر چالوس در سه مقطع یعنی ورودی شهرستانک، ورودی تونل البرز و محدوده مرزن آباد شاهد بار پرحجم هستیم همچنین در مسیر هراز هم در مسیر رفت و هم برگشت بار پرحجم مشاهده می‌شود بر همین اساس شهروندان باید به دور از عجله و با صبوری تردد خود را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استانهای شمالی، خوزستان، بوشهر، اصفهان، خراسان رضوی و جنوبی بیشترین میزان تردد را در نوروز امسال داشته‌اند، گفت: امسال جزو سال‌های پر حادثه ثبت شده است.

حسینی ادامه داد: سبقت غیرمجاز در راه‌های دو طرفه و جداسازی نشده علت بیشتر تصادفات است.

به گفته وی، در ایام نوروز امسال در استان‌های جنوبی همچون خوزستان، بوشهر و در مجموع شاهد افزایش ۴۷ درصدی تردد هستیم و در این بین سرعت غیر مجاز، سبقت و عدم توجه از عوامل اصلی تصادفات در نوروز ۱۴۰۱ قلمداد می‌شود.

حسینی در خصوص برخورد با تخلفات حادثه ساز، نیز گفت: پیش از اجرای طرح نوروزی اعلام کرده بودیم که خط قرمز ما تخلفات حادثه ساز است، بر همین اساس ۱۲ هزار وسیله نقلیه را به دلیل تخلف حادثه ساز توقیف ساعتی کردیم و ۱۱ هزار دستگاه خودرو به پارکینگ هدایت شدند. امیدواریم شهروندان با صبر و حوصله و اجتناب از عجله خود و دیگران را به خطر نیندازند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص اعمال محدودیت و یکطرفه شدن مسیرهای شمالی کشور همچون هراز و چالوس نیز گفت: سنگینی بار تردد در هر دو مسیر رفت و برگشت در هراز و چالوس به گونه‌ای است که فعلا امکان یکطرفه کردن این مسیرها وجود ندارد.

به گفته وی، لذا لازم است مردم در مسیر رفت و برگشت با صبر و حوصله بیشتری تردد کنند و بدانند که حداقل زمان لازم برای تردد در محور هراز و چالوس ۶ ساعت است که باید برای این تردد برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت پلیس راهور ناجا چالوس جاده هراز طرح نوروزی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت هراز و چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت در مسیرهای منتهی به شمال از جاده چالوس در روزهای آخر هفته خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ‌ پیمان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 6 روز یکشنبه مورخ 1403/02/16 از محورهای کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت از ساعت  8.30 از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود، افزود: از ساعت 10.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه  بوده واز سادات 24 این ممنوعیت لغو می شود.

‌کرمی عنوان کرد: در صورت پرحجم بودن ترافیک در روزهای  چهارشنبه و جمعه تاریخ‌ 12 و 14 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح  از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می شود و از ساعت از ساعت 1200 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: روز شنبه تاریخ‌ 15 اردیبهشت 1403 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت 8.30 از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام شده  و از ساعت 9.30 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه از ساعت 10.30 از مرزن‌آباد به سمت تهران جاده یک طرفه بوده است، افزود: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 7 صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟