Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطاءاله اکبری گفت: سهم ابلاغی سیستان و بلوچستان در محدوده شهرهای زیر پوشش این اداره کل از قانون جهش تولید مسکن هر سال ۲۴ هزار واحد تعیین شده است که در مجموع برای چهار سال ۹۶ هزار واحد مسکونی می‌شود.

او گفت: تسهیلات بانکی برای واحدهای مسکونی در مرکز زاهدان استان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سایر شهرها سه میلیارد ریال تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: مشکلی از بابت تامین اراضی برای ساخت مسکن در استان وجود ندارد و دستگاه‌های اجرایی نیز باید در سریعترین زمان ممکن زمین های مورد نظر را در اختیار این اداره کل قرار دهند.

او گفت: با توجه به وضعیت بخش مسکن سیستان و بلوچستان می‌توان با تغییر کاربری اراضی و واگذاری اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی حجم قابل توجهی از چشم‌انداز تولید مسکن برای مدت مشخص در استان را تحقق داد.

اکبری گفت: این اداره کل به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان زمین برای اجرای ۲ سال نخست اجرای طرح را تامین کرده و این روند همچنان تا چشم انداز تعیین شده طرح ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی تسهیلات بانکی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت دولت بوده و در این راستا در این استان می‌توان از ظرفیت بنیاد مسکن نهایت بهره‌برداری را کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود و روستاها نیز ظرفیت بزرگی هستند که می‌توان از این بخش نیز استفاده لازم را کرد.

وی افزود: اجرای طرح‌های مسکن در روستا به‌صورت ویلایی ساخت بوده و این امر اشتیاق متقاضیان ساکن روستا را نیز بیش از پیش افزایش می‌دهد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل آمادگی لازم را دارد تا در اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن روستایی شرایط لازم را فراهم کند.

عطایی تاکید کرد: اجرای این طرح نیازمند همکاری بیش از پیش بنیاد مسکن بوده تا شاهد اجرای متناسب طرح نهضت ملی مسکن روستایی در آذربایجان غربی باشیم.

کد خبر 748891

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد