Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد، تیمش با هدف جبران شکست مقابل کره جنوبی فردا مقابل لبنان صف‌آرایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایران اکونومیست از مشهد مقدس، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان که قرار است فردا (سه‌شنبه) در مشهد برگزار شود، اظهار داشت: بازی قبلی را متأسفانه با نتیجه خوبی تمام نکردیم و فردا برای جبران این نتیجه وارد زمین می‌شویم و خیلی امید داریم که این بازی را به نفع خودمان تمام کنیم و البته حسن ختامی باشد برای این دوره از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم و این مشکلی است که در تیم ما وجود دارد، ولی نسبت به بازی فردا بسیار خوش‌بین هستم تا بتوانیم بازی خوبی را از خودمان نشان دهیم.

«بعد از اولین شکست تیم ملی‏ در مرحله انتخابی جام جهانی 2022، انتقاداتی نسبت به عملکرد تیم ملی و شما مطرح شد و صحبت‌هایی به میان آمد که ممکن است همراه تیم ملی در جام جهانی نباشید. این موضوع شما را برای دیدار فردا و همچنین قرعه‌کشی جام جهانی اذیت نمی‌کند؟»،‌ اسکوچیچ در واکنش به طرح این پرسش خاطر نشان کرد: چنین صحبت‌هایی روی من و تیمم تأثیری ندارد. در این دو سالی که ما نباخته بودیم خیلی‌ها منتظر بودند تا بتوانند انتقادات‌شان را از تیم ملی ابراز کنند، ولی من کاملاً با صحبت‌هایی که مطرح شد با آرامش برخورد کردم، در ضمن فدراسیون فوتبال هم موضع رسمی‌اش را برای این صحبت‌ها بیان کرد و من چیزی برای اضافه کردن ندارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: دنباله بهانه‌جویی برای نتیجه‌ای که مقابل کره گرفتیم نیستم، ولی باید یادآوری کنم که پنج بازیکنان‌مان را به دلیل کرونا و دو بازیکن‌مان را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و برای تیمی مثل ایران وقتی هفت نفر از ترکیب 11 نفره‌اش را در اختیار ندارد قطعاً کار سخت می‌شود.

اسکوچیچ افزود: البته ما برای بازی با کره‌ سفر خیلی طولانی را هم داشتیم و بدون آماده‌سازی و بدون اینکه تیم کاملی را در تمرینات در اختیار داشته باشیم پا به زمین گذاشتیم.

وی در پاسخ به این سال که نظرش درباره این موضوع که بازی‌های آینده تیم ملی هم در شهرستان‌ها برگزار شود چیست، خاطرنشان کرد: ابتدا بگویم که حس خیلی خوبی دارم که الان در مشهد هستیم. البته بار اول نیست که به این شهر آمده‌ام. نظر مساعدی دارم که تیم ملی گاهی به شهرهای دیگر برود و تمرکززدایی شود، چون تیم ملی متعلق به همه شهرهای کشور است و این شانس را باید مردم داشته باشند که بازی تیم ملی کشورشان را در ورزشگاه تماشا کنند.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نخستین بازی مرحله فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دیشب در لبنان برگزار شد و در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

بازی دوم دو تیم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۱ و پانزده دقیقه در تهران برگزار می شود.

 

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا