Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@02:04:26 GMT

۲۲ فروردین ۱۴۰۱؛ تاریخ معرفی گوشی تاشو ویوو X فولد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۶۲۵۲

۲۲ فروردین ۱۴۰۱؛ تاریخ معرفی گوشی تاشو ویوو X فولد

‍‍‍‍‍‍

تاریخ معرفی گوشی هوشمند تاشو ویوو X فولد رسماً تأیید شد و این محصول ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین ۱۴۰۱) رونمایی خواهد شد.

روز جمعه، شاهد تأیید گوشی هوشمند تاشو ویوو X Fold بودیم و حالا تاریخ رسمی معرفی آن را نیز می‌دانیم. این گوشی با نمایشگر بزرگ داخلی شبیه اوپو فایند N و گلکسی زد فولد ۳، ۲۲ فروردین رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گزارش GSMArena، گوشی تاشو جدید ویوو موسوم به X Fold از نمایشگر داخلی بزرگ و یک نمایشگر خارجی بیرونی بهره خواهد برد. البته با‌‌توجه‌‌به اینکه همه‌ی گوشی‌های تاشو رقیب نیز از نمایشگر بزرگ داخلی بهره می‌برند، استفاده از این سبک طراحی چندان جای تعجب ندارد. اکنون باید دید ویوو برای ارائه‌ی محصولی متفاوت در بازار گوشی‌های تاشو، چه قابلیت‌ها و امکاناتی برای این دستگاه در نظر گرفته است.

برخی منابع اعلام کرده‌اند که ویوو X Fold با نمایشگر بیرونی ۶٫۵۳ اینچی اولد با وضوح Full HD پلاس و باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ وات سیمی و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد. علاوه‌براین، گفته می‌شود ضخامت این دستگاه فقط ۶٫۲۸ میلی‌متر خواهد بود که برای یک گوشی تاشو بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد.

رویداد معرفی ویوو X فولد حدود دو هفته‌ی دیگر برگزار خواهد شد که احتمالاً در این مراسم، معرفی X Note را نیز شاهد خواهیم بود؛ گوشی هوشمندی که از نمایشگر و باتری بزرگ‌ی بهره خواهد برد. البته درحال‌حاضر منتظر تأییدیه‌ی نهایی ویوو برای معرفی این گوشی هستیم.

منبع: زومیت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علیرضا ابویی با بیان این که بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد و یکی از بزرگترین بوستان‌ها در سطح منطقه دو شهرداری است، اظهار داشت: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده ایم به طوریکه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره برداری این مجموعه افزوده شده است.
ابویی با اشاره به اینکه این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، اظهار امیدواری کرد: انشاالله در سال جاری بتوانیم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت‌های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و افزود: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست‌های دوچرخه سواری در سطح بوستان‌های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش‌های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه‌ای شده است.
وی با بیان این که بوستان بزرگ شهر یکی از محل‌های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق‌هایی در سطح زیربنای ۲۰۰۰ مترمربع احداث شده است به طوریکه در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق‌ها بودیم.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد در ادامه با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: انشاالله در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم.
علیرضا ابویی سرجمع هزینه‌های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را، بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه