Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مسوولان قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در ادامه اقدامات جهادی بازدید از روستاهای دهستان پشت‌کوه را در دستور کار قرار دادند.

این بازدیدها درزمینه بررسی وضعیت موجود روستاها و چالش‌های پیش‌روی آن در زمینه مشکلات، ظرفیت‌ها و ظرفیت‌های موجود آنها در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از خانه‌های بهداشت و مدارس روستاها و سایر نقاط تاثیرگذار روستا در اولویت بوده است.

عادل الندانی مسوول قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشت‌کوه، اظهار کرد: ارکان‌های اصلی روستاهای کردمیر، کوات، قلعه سر و مالخواست جهت پیشبرد هر چه بیشتر در راستای ایجاد وحدت و اتحاد بین مسوولان روستاها و برنامه‌ریزی برای همگامی با فعالیت‌های قرارگاه در زمینه پیگیری رفع معضلات روستاها حضور فعال دارند.

 

وی افزود: مجموعه قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی با بررسی میدانی وضعیت موجود روستاهای سطح یک خود در دهستان‌های هدف در سطح استان مازندران تلاش می‌کند، تا پایان سال جاری با همت و تلاش مسوولان و مردم این روستاها در کنار مجموعه قرارگاه و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود داخل و خارج از این روستاها به نقاط مطلوب هدف‌گذاری کند.

 

مسوول قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشت‌کوه اضافه کرد: این مهم در کارگروه‌های محله محور هر روستا که اعضای آن را امام روستا، فرماندهان پایگاه‌های بسیج خواهر و برادر روستا، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا، بهورز روستا، معلم ساکن روستا و معتمدان روستا تشکیل می‌دهند، دست خواهد یافت.

الندانی با اشاره به بازدید سلیمان‌نژاد جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و هیات همراهشان از روستاهای کردمیر، پشرت، کوات، قلعه سر و مالخواست خبر داد و یادآور شد: بازدید از روند عملیات اجرایی ساخت مدرسه پشرت از دیگر برنامه‌های سلیمان‌نژاد و هیات همراه‌شان بود.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده و نیز همکاری خوب اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه و قرارگاه جهادی شهید بلباسی بسیج دانشجویی استان نیز رنگ‌آمیزی دو مدرسه قلعه سر و مالخواست در حال انجام است که این عملیات اجرایی نیز توسط سلیمان‌نژاد و هیات همراه‌شان مورد بازدید قرار گرفت.

مسوول قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشت‌کوه در پایان گفت: با توجه به برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال خواهران از تیم‌های برتر روستای کردمیر در این دوره از مسابقات با حضور مسوولان قرارگاه استان، روستای کردمیر و فرمانده حوزه بسیج دهستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: محرومیت زدایی روستاهای محروم استان مازندران قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: به دنبال حکمرانی قوه محور و مردم پایه هستیم و براین اساس همه ظرفیت‌های استان و کشور قوه هستند و شکوفا کردن آن برعهده ما مسئولین است.

ابوطالب شفقت امروز هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرداران دو شهر زیبای خرم‌آباد و بروجرد را که مردم را ترغیب به مهاجرت به شهرهای کوچک کنند تشویق می‌کنم.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های استان ایجاد زیرساخت‌ها باشد تا کسب و کار راحت‌تر و کارهای اجتماعی بهتر جواب دهد.

استاندار لرستان با بیان اینکه زیرساخت روستایی در شهرهای کوچک ارتقا داده شد تا مهاجرت معکوس انجام شود، تصریح کرد: هرچه قدر بتوانیم مردم را در روستاها نگهداریم و مردم از شهرهای بزرگ به شهرهای کوچک ترغیب کنیم، در راستای کسب و کار به اهداف خود خواهیم رسید.

شفقت با بیان اینکه شهردار یک ماموریت بیشتر ندارد و آن این است که شهرداران مسئول نشاط اجتماعی هستند، افزود: شهرداران چنانچه برساخت و ساز، مهار ترافیک شهری، تنظیف شهر و ... نظارت داشته باشند همه این کارها منجر به رضایتمندی افراد می‌شود و این مهم حول نشاط فردی و اجتماعی جامعه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شرایط بسیار خوبی برای گردشگری در شهرهای کوچک وجود دارد و نباید از این ظرفیت‌ها غافل شویم.

استاندار لرستان بر برطرف کردن محرومیت‌زدایی در چارچوب قانون تاکید کرد و با بیان اینکه منافع شهرهای محروم را دفاع خواهیم کرد، افزود: نمایندگان منتخب مردم در مجلس، فراکسیون شهرهای کوچک در شهرهای کوچک تشکیل و قانونی بنویسند که با اجرای آن زیرساخت‌هایی را در شهرهای کوچک در راستای محرومیت زدایی ایجاد کنیم چراکه راهبرد ججمهوری اسلامی ایران محرومیت زدایی است.

شفقت گفت: یک سری قوانین توسط منتخبین مردم در مجلس تدوین شود که مشکلات شهرهای کمتر برخوردار برطرف و محرومیت زدایی انجام شود.

وی با بیان اینکه به دنبال حکمرانی قوه محور و مردم پایه هستم، تصریح کرد: براین اساس همه ظرفیت‌های استان و کشور قوه هستند و شکوفا کردن آنها برعهده ما مسئولین است، هرچقدر بتوانیم نظام طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی را قوه محور تدوین کنیم آنوقت توانسته‌ایم قوه‌ها به قابلیت و قابلیت‌ها را به قدرت تبدیل کنیم.

شفقت گفت: قوی‌ترین قدرت، استحکام درونی جامعه است و باید یک حکمرانی تقویت کنیم که درون خودمان قوی باشد؛ قدرت درونی ما اتحاد، همدلی و یکپارچگی و مردم محور بودن مدیریت حکمرانی است.

انتهای پیام

.

دیگر خبرها

  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه