Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب دومین پیروزی مقابل مس کرمان، به نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان صعود کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، در ادامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (دوشنبه) ۸ فروردین ۱۴۰۱، تیم مدعی قهرمانی شیمیدر قم با کسب دومین پیروزی مقابل مس کرمان، به عنوان نخستین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات این فصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که دومین تقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع و محمدرضا اسلامی بود، همانند بازی گذشته شاگردان شاهین‌طبع عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشتند و با نتیجه ۸۷ - ۱۰۰ پیروز شدند تا در مجموع ۲ بر صفر برنده سری شوند.

کرمانی‌ها که بازی اول را ۸۱ - ۷۱ واگذار کرده بودند، در این دیدار سعی در به تساوی کشیدن سری داشتند که در انجام این کار ناکام ماندند. شیمیدری‌ها از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و کوارترهای اول و دوم را ۱۷-۲۳ و ۱۴-۲۶ بردند تا در مجموع ۳۱ - ۴۹ برنده نیمه نخست شوند.

با آغاز نیمه دوم شاگردان محمدرضا اسلامی سعی در جبران نتیجه داشتند و کوارتر سوم را با برتری ۳۰-۲۴ پشت سر گذاشتند، اما در کوارتر چهارم باز هم این تیم شیمیدر بود که با درخشش ستاره‌های خود بازی را کنترل کرد تا ضمن برتری ۲۶-۲۷ در این کوارتر، مجموعا ۸۷ - ۱۰۰ برنده بازی شود.

در این دیدار اصغر کاردوست سنتر ملی‌پوش مس کرمان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، اما نتوانست مانع شکست تیم خودش شود. او در این بازی با کسب ۳۰ امتیاز، ۱۷ ریباند و یک پاس گل ضمن ثبت دبل دبل، با تاثیرگذاری ۴۳ بهترین بازیکن زمین شد.

«ایگور شوماکوف» فوروارد قدرتی مس نیز در این دیدار عملکرد درخشانی داشت. او هم مثل اصغر کاردوست با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۲ پاس گل موفق به ثبت دبل دبل شد. فوروارد مس با این عملکرد تاثیرگذاری ۲۷ را به ثبت رساند.

ستاره شیمیدر قم اما «دوآیت بایکس» گارد آمریکایی این تیم بود. او در این بازی با کسب ۲۹ امتیاز، یک ریباند و ۸ پاس گل تاثیرگذاری ۳۲ را در ترکیب قمی‌ها به ثبت رسانده و بهترین بازیکن تیم خودش شد.

نوید رضایی‌فر ملی‌پوش تیم شیمیدر نیز با کسب ۲۱ امتیاز، یک ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۱۹ را به ثبت رساند و سهم پر رنگی در پیروزی و صعود شاگردان مهران شاهین‌طبع به نیمه‌نهایی لیگ برتر داشت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نیمه نهایی نهایی لیگ پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال

ستاره گلدن استیت وریرز فصل را با یک جایزه انفرادی به پایان رساند.

طرفداری | استفن کری، ستاره گلدن استیت وریرز، در این فصل امتیازآورترین بازیکن در لحظات حساس (کلاچ تایم) بود و حالا یک جایزه دیگر به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرده است.

کری پنجشنبه شب به عنوان بهترین بازیکن کلاچ NBA (لحظات حساس بازی در اواخر آن که بازی با اختلاف کمی دنبال می شود) در فصل 24-2023 معرفی شد و این جایزه را به رزومه پربارش که شامل دو جایزه MVP، یک MVP بازی آل‌استار، یک MVP فینال NBA، یک MVP فینال کنفرانس غرب و 9 حضور در تیم منتخب NBA می‌شود، اضافه کرد.

این جایزه به افتخار جری وست، کسی که کری او را به خوبی می‌شناسد و زمانی مشاور گلدن استیت بود، نامگذاری شده است. استفن کری یکی از سه فینالیست این جایزه در کنار دمار دروزن از شیکاگو و شی گیلجس الکساندر از اوکلاهاما سیتی بود.

کری با 189 امتیاز، هفت امتیاز بیشتر از دروزن،  امتیازآورترین بازیکن در لحظات حساس (تعریف‌: بیشترین امتیاز امتیاز در 5 دقیقه پایانی کوارتر چهارم یا در وقت اضافه، با اختلاف امتیاز کمتر از 5 امتیاز در بازی) لیگ برتر شد.

آراء به هم نزدیک بود، کری با کسب 45 رای اول و 298 امتیاز، این جایزه را به خود اختصاص داد. دروزن با کسب 34 رای اول و 272 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. در این رأی‌گیری بازیکنان برای رای اول 5 امتیاز، برای رای دوم 3 امتیاز و برای رای سوم 1 امتیاز دریافت می‌کردند. گیلجس الکساندر 160 امتیاز کسب کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی