Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@00:04:56 GMT

صعود شیمیدر به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۶۵۱۷

صعود شیمیدر به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (دوشنبه) ۸ فروردین ۱۴۰۱، تیم مدعی قهرمانی شیمیدر قم با کسب دومین پیروزی مقابل مس کرمان، به عنوان نخستین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات این فصل شد.

در این دیدار که دومین تقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع و محمدرضا اسلامی بود، همانند بازی گذشته شاگردان شاهین‌طبع عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشتند و با نتیجه ۸۷ - ۱۰۰ پیروز شدند تا در مجموع ۲ بر صفر برنده سری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمانی‌ها که بازی اول را ۸۱ - ۷۱ واگذار کرده بودند، در این دیدار سعی در به تساوی کشیدن سری داشتند که در انجام این کار ناکام ماندند. شیمیدری‌ها از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و کوارترهای اول و دوم را ۱۷-۲۳ و ۱۴-۲۶ بردند تا در مجموع ۳۱ - ۴۹ برنده نیمه نخست شوند.

با آغاز نیمه دوم شاگردان محمدرضا اسلامی سعی در جبران نتیجه داشتند و کوارتر سوم را با برتری ۳۰-۲۴ پشت سر گذاشتند، اما در کوارتر چهارم باز هم این تیم شیمیدر بود که با درخشش ستاره‌های خود بازی را کنترل کرد تا ضمن برتری ۲۶-۲۷ در این کوارتر، مجموعا ۸۷ - ۱۰۰ برنده بازی شود.

در این دیدار اصغر کاردوست سنتر ملی‌پوش مس کرمان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، اما نتوانست مانع شکست تیم خودش شود. او در این بازی با کسب ۳۰ امتیاز، ۱۷ ریباند و یک پاس گل ضمن ثبت دبل دبل، با تاثیرگذاری ۴۳ بهترین بازیکن زمین شد.

«ایگور شوماکوف» فوروارد قدرتی مس نیز در این دیدار عملکرد درخشانی داشت. او هم مثل اصغر کاردوست با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۲ پاس گل موفق به ثبت دبل دبل شد. فوروارد مس با این عملکرد تاثیرگذاری ۲۷ را به ثبت رساند.

ستاره شیمیدر قم اما «دوآیت بایکس» گارد آمریکایی این تیم بود. او در این بازی با کسب ۲۹ امتیاز، یک ریباند و ۸ پاس گل تاثیرگذاری ۳۲ را در ترکیب قمی‌ها به ثبت رسانده و بهترین بازیکن تیم خودش شد.

نوید رضایی‌فر ملی‌پوش تیم شیمیدر نیز با کسب ۲۱ امتیاز، یک ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۱۹ را به ثبت رساند و سهم پر رنگی در پیروزی و صعود شاگردان مهران شاهین‌طبع به نیمه‌نهایی لیگ برتر داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ بسکتبال تیم بسکتبال شیمیدر پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی