Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عملیات ترمیم حفره و خط لوله در چهاراه فلسطین، انتهای خیابان آمادگاه تا صبح به طول می‌انجامد، گفت: ورودی خیابان آمادگاه به طور موقت مسدود شده بود اما با توجه به ترافیک ایجاد شده، شرایطی ایجاد شد که یک لاین برای عبور خودروها در خیابان آمادگاه باز شود.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه شکستگی لوله آب شرب در خیابان آمادگاه، اظهار کرد: درحال‌حاضر تیم‌های فنی آب و فاضلاب، شهرداری و مترو درحال ترمیم حفره و خط لوله هستند و این عملیات تا صبح طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه منجر به قطع موقتی آب در منطقه شده بود اما آب منطقه درحال‌حاضر وصل شده است و محدودیت آب وجود ندارد، افزود: ورودی خیابان آمادگاه نیز به طور موقت مسدود شده بود اما با توجه به ترافیک ایجاد شده، شرایطی ایجاد شد که یک لاین برای عبور خودروها در خیابان آمادگاه باز شود.

انجام هرگونه حفاری طی هماهنگی با شرکت‌های خدمات‌رسان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درخصوص علت حادثه، تصریح کرد: حفاری‌هایی طی عملیات خط دو مترو در منطقه درحال انجام بود که منجر به شکستگی خط لوله ۲۰۰ آب شرب و ایجاد حفره‌ای با وسعت تقریباً ۳۰ متر مربع در انتهای خیابان آمادگاه چهارراه فلسطین، شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله جریان آب قطع شد و تیم‌های اداره گاز و مخابرات نیز در محل حادثه حضور پیدا کرده و نسبت به کنترل شرایط اقدام کردند، خاطرنشان کرد: هرگونه حفاری باید طی هماهنگی با شرکت‌های خدمات‌رسان نظیر آب و گاز انجام شود تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

کد خبر 564458

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان منصور شیشه فروش ترکیدگی لوله آب شکستگی لوله آب خیابان آمادگاه قطع آب آب شرب تامین آب شرب اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خیابان آمادگاه ایجاد شد خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری

رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) رخ داده است، افزود: عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه پنج در حین انجام عملیات لوله گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

او ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیرو‌های آتش نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی بمنظور جلوگیری ازآب گرفتگی معابر و براساس برنامه ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان