Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@08:23:47 GMT

بهشت زهرا: گل‌های دزدیده شده جایگزین می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۷۱۰۷

بهشت زهرا: گل‌های دزدیده شده جایگزین می‌شود

به گزارش  تابناک و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا، علی رغم زحمات شبانه روزی نیرو‌های خدوم بهشت حضرت زهرا (س) برای ارائه خدمت به خانواده‌های داغدار و زائران گلزار مطهر شهدا، گاه شاهد رویداد‌های ناگواری از سوی برخی متعرضین به این آرامستان هستیم.

 در روز‌های گذشته عکس‌ها و ویدئو‌هایی درباره سرقت گل از بهشت حضرت زهرا (س) در فضای مجازی منتشر شده است و برخی رسانه‌های معاند به صورت پررنگ به این موضوع دامن زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دوره جدید مدیریت شهری، علاوه بر افزایش نظارت شبانه‌روزی نیرو‌های دژبان و انضباط شهری، و افزایش تعداد دوربین‌های مداربسته، شهردار شب نیز در این مجموعه دایر شده و نیرو‌های ویژه سازمان بهشت حضرت زهرا (س) برای جلوگیری از سرقت‌های خرد و پاره‌ای قانون شکنی‌ها به صورت ۲۴ ساعته تلاش می‌کنند.

با این حال با وجود این نظارت‌ها و افزایش نیرو‌های حفاظت فیزیکی، باید پذیرفت که به دلیل مساحت ۵۵۰ هکتاری سازمان محدودیت در نیرو‌های دژبان و حفاظت، امکان بروز سرقت‌های خرد دور از ذهن نیست.

متاسفانه علی رغم زحمات شبانه روزی نیرو‌های خدوم بهشت حضرت زهرا (س) برای ارائه خدمت بی منت به خانواده‌های داغدار و زائران گلزار مطهر شهدا، گاه شاهد رویداد‌های ناگواری از سوی برخی متعرضین به این آرامستان هستیم که برای نیرو‌های دژبانی، انضباط شهری و... که مانع از سرقت‌های خرد و بی‌نظمی‌ها و قانون‌شکنی‌ها می‌شوند، ایجاد می‌شود.

سازمان بهشت حضرت زهرا (س) تلاش می‌کند در صورت بروز سرقت‌های خرد که عمدتا سرقت گل از مقابر مومنان است، در اولین فرصت این گل‌ها را جایگزین سازد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین نوروز 1401 انصارالله یمن بهشت زهرا گل های دزدیده سنگ قبر مذاکرات وین نوروز 1401 انصارالله یمن قیمت گوشی بهشت حضرت زهرا سرقت های خرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد

به نقل از شهرداری قم،ایوب علی اسدی از کارکنان سازمان آرامستان بهشت معصومه (س) همزمان با روز کارگر به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب و تقدیر شد.

وحید وزیری راد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و محمد مطهری رئیس هیئت‌مدیره کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان قم در لوح‌های جداگانه از تلاش‌ها و فعالیت‌های ایوب علی اسدی تقدیر و به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب کردند.

گفتنی است ایوب علی اسدی دارای ۲۴ سال سابقه در بخش غسالخانه آرامستان بهشت معصومه (س) است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • "قبرستان نو" قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • بهشت گمشده سیروان
  • طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت
  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی