Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@20:52:46 GMT

متولدین اردیبهشت ماه چه شغلی را باید انتخاب کنند؟

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۷۳۸۴

متولدین اردیبهشت ماه چه شغلی را باید انتخاب کنند؟

فرارو- شما به عنوان یک اردی بهشتی فرد آرام و صبوری هستید که این حس را به اطرافیانتان هم منتقل می‌کنید. شغل‌هایی که با شخصیت شما جور در می‌آید شامل طراحی داخلی، رستوران داری و طراحی و ساخت مبلمان است. در واقع شما باید شغلی را انتخاب کنید که میان خلاقیت و ثبات، تعادل برقرار کرده است.

متولدین این ماه دریای صبر و بردباری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط کافی است منابع و فرجه کاری را به آن‌ها بدهید تا سر موقع کار را به خوبی برایتان انجام دهند، و اصلاً هم برایشان مهم نیست که آن کار چقدر خسته کننده ملالت آور بوده. این افراد بانکدارها، دانشمندها، حسابدار‌ها و معلم‌های خوبی خواهند شد، چون این کار‌ها نیازمند صبر و استقامت است.

متولدین برج فلکی ثور، افراد وفادار، سازمان‌یافته و مقاوم هستند. شما به عنوان یک اردی بهشتی، خصوصیات ویژه‌ای دارید. شما آنچیزی را که شروع کرده‌اید به اتمام خواهید رساند، حتی اگر این موضوع به معنی بیدار ماندن تا دیر وقت و تحمل استرس فراوان باشد. این شرایط موفقیت شما را تضمین می‌کند. دلیل آن نیز بسیار ساده است، شما تا زمانی که کار را به اتمام نرسانید از آن دست نخواهید کشید.

برج ثور دومین برج از بروج زودیاک محسوب می‌شود؛ بنابراین یک حقوق و درآمد ثابت برای آرامش درونی شما حیاتی می‌باشد. اگرچه شما می‌توانید یک مدیر کسب و کار پر رونق باشید، امنیت اولین اولویت در زندگی شماست. سوار بر مرکب کارآفرینی شدن، ممکن است تنها باعث بد شدن حال شما گردد. در نتیجه، بسیاری از افراد برج ثور در پست‌های مدیریتی رده بالا قرار می‌گیرند، اغلب در سازمان‌های بزرگ و پایدار، یا صنعتی مانند بانک‌های بزرگ مشغول می‌گردند.


به عنوان کسی که عاشق چیز‌های لذت‌بخش است، در کار‌هایی که به آن‌ها احساس لوکس بودن بدهد یا شغل‌های مرتبط با غذا یا هردوی این‌ها خوب هستند. مثلاً شغل‌هایی مثل مراقبت از پوست، یا کار‌های در زمینه گل یا عطر، می‌تواند برای بخش خلاقانه و لوکس‌گرای آن‌ها مناسب باشد. آشپز یا گارسن رستوران‌های لوکس هم بخشی از روحیه آن‌ها که علاقه‌مند به غذا است را پوشش خواهد داد؛ و در نهایت کار کردن در شغل‌هایی مانند مسئول خرید می‌تواند برای آن‌ها جذاب باشد. چرا؟ ساده است؛ چون می‌تواند پول زیادی را خرج کند، بدون اینکه مال خودش باشد.

افراد برج فلکی ثور از تغییر متنفر هستند، به این دلیل بایست بسیار دقیق در مورد کمپانی یا شغل خود مطالعه نمایید. ممکن است بخواهید برای مدت طولانی در آن‌جا بمانید، پس باید از اینکه با خصوصیات شما یکسان است، اطمینان حاصل نمایید. ماخوذ به حیا بودن در رابطه با خود یکی از دیگر از عادات آسیب زننده به شماست که باید ترک کنید. شما تمایل دارید که با ادب و منظم باشید و احترام قابل توجه‌ای به افراد رده بالاتر نشان دهید. اگر با مقام بالادست خود دچار مشکل شوید، به او نخواهید گفت. در مقابل، اعتراض و صحبت در مورد او را به میان همکاران خود خواهید برد. در نهایت به خودتان آسیب خواهید زد و شهرت خود را خدشه‌دار می‌نمایید و پل‌های ارزشمندی را تخریب خواهید نمود. بهتر است آرام باشید، زمانی که مشکلی ایجاد می‌شود بهتر است مستقیم صحبت نمایید. قبل از اینکه این صحبت‌ها پراکنده شوند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری  و اطلاعیه‌های تاریخ‌ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به  مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ دهم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال انبیا فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد