Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:42:36 GMT

فرماندار: فعالیت‌های معدن مس مشگین‌شهر شفاف‌سازی شود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۷۹۱۱

فرماندار: فعالیت‌های معدن مس مشگین‌شهر شفاف‌سازی شود

به گزارش ایرنا ، ایرج بیگدلو در بازدید از معادن مس مشگین‌شهر اظهار کرد: شرکت جلگه‌های آسمانی باید هرچه سریع‌تر نسبت به نحوه فعالیت این شرکت از جمله حدود منطقه تملک شده و سایر ابهامات موجود گزارشی ارائه کند و در این زمینه بزودی جلسه ای با مدیرعامل این شرکت تشکیل خواهد شد. 

فرماندار مشگین شهر همچنین بر لزوم اخذ عوارض فرهنگی از بهره‌برداران معادن این شهرستان تاکید کرد و گفت: اخذ عوارض فرهنگی می‌تواند کمک شایانی به توسعه فرهنگی منطقه و پیشرفت پروژه‌های فرهنگی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد ، ۲ محدوده معدنی مشگین‌شهر  شامل مس، مولیبدن و طلا در مرحله صدور گواهی کشف است که به گفته مسئولان ذیربط استان اردبیل بهره‌برداری از آنها در سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

تاکنون در مجموع ۲۱۰ پروانه فعالیت برای واحدهای معدنی در مناطق مختلف استان اردبیل صادر شده است که از این تعداد ۱۰۹ واحد پروانه‌دار به صورت فعال هستند و تعدادی از واحدها نیز در مرحله مزایده برای بهره‌برداری قرار دارند.

برچسب‌ها مشگین شهر قانون معادن فرمانداران معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر قانون معادن فرمانداران مشگین شهر قانون معادن فرمانداران اشتغال زایی مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان روز سه شنبه در بازدید از معدن سنگ گوهره نرگسه چگنی با قدردانی ازکارگران معادن استان گفت: سنگ گوهره یکی از سنگ‌های باارزش کشور است که از معادن لرستان تولید و استخراج می‌شود و در بازار سنگ کشور به فروش می‌رسد.
ابوطالب شفقت با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت خدمتگزار و دولت کار و تلاش است افزود: باید در راستای جهش تولید و افزایش کیفیت محصول وفرآوری سنگ وجلوگیری ازخام فروشی این سرمایه عظیم تلاش بیشتری کنیم.
شفقت با لزوم توجه به مشکلات کارگران در لرستان، یادآور شد: سنگ‌های معدنی باید توسط صنعتگران بومی در داخل این استان فرآوری شود و از خام‌فروشی سنگ‌های معدنی باید جلوگیری کنیم.
میزان ذخایر سنگ لرستان ۶۸.۵ میلیون تن و میزان استخراج سالیانه هم یک میلیون ۲۶۹ هزار تن است.

دیگر خبرها

  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن