Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:59:57 GMT

روزانه ۳۷۰ تن زباله در زنجان تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۸۶۹۵

روزانه ۳۷۰ تن زباله در زنجان تولید می‌شود

فرحبخشیان  با اشاره به اینکه شهرداری در طول سال و عید نوروز به تناسب روز‌های مختلف نسبت به پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر اقدام می‌کند، گفت: اقدامات مؤثری توسط سازمان‌های مردم نهاد مختلف نیز در طول سال انجام می‌شود که قابل تقدیر است.

او با اشاره به پاکسازی زمین‌های منتهی به دفن زباله در محور مهتر چایی با همکاری سازمان محیط زیست، گفت: درصددیم با این طرح و حرکت نمادین به صورت عمل گرا  در تشویق شهروندان و پاکسازی محیط پیرامون از آلایندگی‌ها و استمرار آن قدمی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان، گفت: امیدواریم با توجه ویژه مسؤولین شاهد رفع مشکلات در سایت محور مهتر چایی باشیم.

او با اشاره به نصب باسکول در محل دفن زباله‌ها و رصد میزان تولید روزانه زباله‌های شهری به منظور عملیاتی کردن برنامه‌های حوزه  پسماند، گفت: با نصب باسکول برنامه‌ریزی‌ها دقیق انجام می‌شود.

فرحبخشیان با بیان اینکه در سال‌های گذشته زیر ساخت‌های لازم برای احداث خط پردازش و مسائل مربوط و تفکیک زباله فراهم نبود، گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده پروژه برق رسانی با ۱۵ میلیارد ریال در اسفند سال گذشته تأمین اعتبار شد و تیر گذاری انجام شده و کابل کشی نیز انجام خواهد گرفت.

او از آسفالت ریزی به طول ۲.۷ کیلومتر خبر داد و گفت: آسفالت‌ریزی تردد خودرو‌های حمل زباله را در این محور تسریع می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زنجان با بیان اینکه در سال گذشته با تدوین و تهیه طرح جامع مطالعاتی اتفاقات خوبی رقم خورد، گفت: این طرح در مراحل پایانی تهیه اخذ تاییدیه‌های لازم است و با اتمام طرح نقشه راه مسلم و واقع بینانه‌ای در اختیار مدیران برای برنامه ریزی سال جاری خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پسماند شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است

محمد رضا علیپور آزاد در بررسی مشکلات پسماند شهری با بیان اینکه ۷۰ درصد از زباله‌های تولیدی "تر" و ۳۰ درصد آن "خشک" است گفت: با توجه به اثرات مخرب پسماند بر سلامت انسان و محیط زیست و پرهیز از اسراف ضروری است شهروندان علاوه بر کاهش استفاده از تولیدات و فراورده‌های پلاستیکی از جمله نایلون و ظروف زباله های‌تر و خشک را در مبدا جداسازی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند