Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:54:41 GMT

ثبت دو فوتی طی ۲۴ ساعته گذشته در استان فارس

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۷۱۹۷

ثبت دو فوتی طی ۲۴ ساعته گذشته در استان فارس

عباس رضائیان زاده گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، دو میلیون و ۹۸ هزار و ۹۴۸ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۶۱۹ هزار و ۴۹۵ بیمار مثبت شناسایی شده است.

به گفته او، از مجموع تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۹۷۷ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۱۳ هزار و ۵۱۱ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۳۶۹ هزار و ۹۷۱ مورد تست سریع انجام شده و ۱۰۵ هزار و ۹۸۴ بیمار مثبت شناسایی شده است.

رضائیان زاده گفت: با بستری ۵۹ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵۳ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۵۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

او گفت: همچنین از ابتدای شیوع این بیماری ۶۰۹ هزار و ۹۰۸ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هفت میلیون و ۹۷۶ هزار و ۹۹۴ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۳۹۵ هزار و ۵۷۱ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۸۸ هزار و ۲۶ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۴۹۳ هزار و ۳۹۷ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس علوم پزشکی شیراز بیمار مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار که قرار بود ساعت ۲۱ جمعه‌شب حرکت کند به‌دلیل نقص فنی با ۵ ساعت تأخیر ساعت ۲ بامداد به پرواز درآمد و باعث نارضایتی مسافران شد.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته