Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فلاحی گفت: با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین المللی ۲۰۲۳جشنواره گردشگری امسال در استان اردبیل به صورت فصلی و درفصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این جشنواره‌ها انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل می‌گوید: برنامه برگزاری جشنواره گردشگری به صورت فصلی در استان اردبیل تدوین شده است و این جشنواره‌ها در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی گفت: این جشنواره‌ها در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و جذب گردشگر در استان برگزار می‌شود و در کنار برگزاری این جشنواره‌ها قابلیت‌های گردشگری استان‌ها معرفی می‌شود.

او می‌گوید: هرفصل در استان اردبیل زیبایی خاصی دارد و از این ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری استان استفاده می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در نیمه دوم تعطیلات نوروزی شاهد افزایش حضور گردشگران در استان هستیم و استقبال خوبی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و تفریحی استان شده است.

فلاحی گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی و هتل‌های استان اردبیل پرشده است و پیشی بینی می‌شود با توجه به افزایش حضور گردشگران ظرفیت مراکز اقامتی و هتل‌های استان تکمیل شود.

او از نظارت بر خدمات دهی مراکز گردشگری و تفریحی و تاریخی استان خبرداد و گفت: خدمات دهی مناسب به گردشگران و رضایت گردشگران اولویت اساسی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره گردشگری میراث فرهنگی جذب گردشگری جشنواره ها برگزار می شود استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی برای استفاده گردشگران خارجی توسط سازمان فاوای اصفهان راه‌اندازی شد.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: گردشگران خارجی که قصد سفر به شهر زیبای اصفهان را دارند، می‌توانند از جدیدترین نقشه معابر و اماکن شهر اصفهان بهره‌مند شوند.

وی افزود: پیرو درخواست اداره امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، سامانه مکان‌مند شهر اصفهان به زبان انگلیسی برای استفاده گردشگران خارجی توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با نشانی isftourism.isfahan.ir/map راه‌اندازی شد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: سامانه اصفهان من قابلیت‌های متعددی از جمله قابلیت مسیریابی خودرو، دوچرخه و پیاده همراه با گام‌های مسیر به زبان انگلیسی، اطلاع از موقعیت دقیق اماکن تاریخی و تفریحی همراه با ارائه تصاویر و داده‌های توصیفی مربوطه، اطلاع از رویدادهای بین‌المللی در حال برگزاری در شهر اصفهان، قابلیت جست‌وجو موقعیت مکانی اماکن مختلف و فاصله زمانی آن‌ها و نمایش هم‌زمان تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های ترافیکی را شامل می‌شود.

فردانی بیان کرد: از دیگر نکات مثبت سامانه اصفهان من می‌توان به بهره‌وری این سامانه از جدیدترین تغییرات نقشه معابر و اسامی مصوب شورای نام‌گذاری معابر شهر اصفهان اشاره کرد.

کد خبر 750969

دیگر خبرها

  • سراب سفره کوه سلسله
  • جشنواره گردشگری جاده ابریشم سمنان برگزار می‌شود
  • آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است
  • جشنواره «چومچه خاتون» در کوثر برگزار می‌شود
  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی در اردبیل
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان