Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سیدمحمد مولوی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این اعتبار برای برقراری رینگ فیبر نوری روستاهای آبادان با اجرای بیش از ۲۰ کیلومتر حفاری و کابل کشی فیبرنوری در روستاهای مسیر آبادان به اروند کنار و روستاهای مسیر آبادان به خضر و بندر چوئبده هزینه می شود.

وی افزود:برای اجرای این طرح ۴۸کیلومتر حفاری و ۶۳ کیلومتر کابل کشی فیبر نوری در ۱۸ نقطه روستایی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولوی گفت:در حال حاضر در صورت قطع فیبر نوری در نقطه‌ای از مسیرهای منتهی به اروندکنار و چوئبده تمام ارتباطات تلفن ثابت ، تلفن همراه و اینترنت این مناطق قطع می شود که بعضا وصل آن بیش از ۱۲ ساعت به طول می انجامد.

وی اظهار داشت: با اجرای رینگ فیبر نوری روستاهای آبادان پس از بروز قطعی ظرف چند دقیقه ارتباط از طریق مسیر دوم برقرار خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با  اجرای طرح فیبرنوری ضمن افزایش پایداری ارتباط سایت‌های BTS تلفن همراه اول در ۱۸ نقطه از روستاهای آبادان امکان ارایه اینترنت پر سرعت همراه اول ۴G و در آینده نزدیک ۵G در مناطق روستایی این شهرستان فراهم می شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی اینترنت شرکت مخابرات ایران آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اینترنت شرکت مخابرات ایران مجلس شورای اسلامی اینترنت شرکت مخابرات ایران آبادان فیبر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد

بهنام امانی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری

امانی اضافه کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل