Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در شرایطی به مصاف معاملات چهارمین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته مثبت آغاز کرد. مثبت ادامه داد و مثبت هم به کار خود خاتمه داد. در این روز شاخص کل با رشد حدود 15 هزار واحدی، کندل تثبیت زیبایی بالاتر از مقاومت 1.4 میلیون واحد ثبت کرد و سیگنال خوبی برای بازار صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نماگر هم‌وزن که طی روزهای اخیر بازدهی کمتری را ثبت کرده بود، با جهش نزدیک به 2 درصدی، به کانال 360 هزار واحد رسید.

البته در بازار روز گذشته نمادهای تابلوی فرابورس به دلیل مشکل فنی در هسته، معامله نشدند و در واقع بار اصلی تقاضا به روی نمادهای بازار بورس بود. در نگاهی به وضعیت شاخص صنایع می‌بینیم که در اکثر گروه‌ها تقاضای خوبی شکل گرفته و شاهد توزیع نقدینگی هستیم. در واقع فنر فشرده شده بازار تحت تاثیر رسیدن اخبار مثبت آزاد شده و نقدینگی خوبی در حال ورود به تالار شیشه‌ای است.

درخصوص وضعیت تکنیکی شاخص باید گفت که با توجه به شکسته شدن مقاومت 1.4 میلیون واحد، فارغ از مقاومت کوتاه‌مدتی یک میلیون و 450 هزار واحد، احتمالا روند صعودی دست‌کم تا سطوح یک میلیون و 530 الی یک میلیون و 580 هزار واحد (با در نظر گرفتن اصلاح‌های مقطعی) ادامه داشته باشد.

بنابراین نگرانی خاصی نیست و احتمالا برای امروز هم معاملاتی مثبت و رو جلو داشته باشیم. البته در این بین چرخش پول از صنعتی به صنعت دیگر، می‌تواند عاملی برای اصلاح قیمت در برخی از نمادهایی که طی مدت اخیر بازدهی مناسبی را ثبت کرده بودند، باشد.

کد خبر: 1134759 برچسب‌ها بازار سرمایه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد

در ادامه روند کاهش دو روز گذشته، امروز (چهارشنبه) شاخص کل بورس با کاهش ۴۰۰۰ واحدی، در کانال دو میلیون و ۲۶۴ هزار واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را بدون نوسان آغاز کرد و در پایان معاملات، شاخص کل بورس اوراق بهادار ریزشی ۴۰۰۰ واحدی را تجربه کرد. در این میان شاخص کل هم‌وزن با رشد اندک، به ۷۵۰ هزار واحد رسید.

در بازار امروز ۲۹۵ هزار و ۲۵۹ معامله به ارزش ۴۰۰۰ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان انجام شد

سه نماد فملی، فولاد و کچاد بیشترین تأثیر را در شاخص کل بورس داشتند. همچنین سه نماد شستا، ذوب و فملی نیز پرتراکنش ترین نمادهای بازار بورس بودند.

گفتنی است؛ حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۴۶ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

اما شاخص کل فرابورس رشد ۰.۳۷ درصدی را تجربه کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۱۹۳ واحدی ایستاد.

در این بازار بیشترین حجم معاملات به گروه خودرو رسید و پس از آن بیشترین حجم معاملات به گروه فلزات اساسی اختصاص یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در شروع۱۴۰۳/ تراز تجاری با و بدون نفت مثبت شد
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • نرخ فرزندآوری در مادران جوان صعودی شد
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • وضعیت فرزندآوری در کشور/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • رشد فرزندآوری در مادران جوان/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟