Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:14:28 GMT

لباس‌های رنگ‌ تیره، مناسب فصل بهار نیست

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۶۹۳۴۶

لباس‌های رنگ‌ تیره، مناسب فصل بهار نیست

ایسنا/زنجان یک طراح و تولیدکننده لباس ایرانی و اسلامی زنجانی گفت: در فصل بهار، رنگ‌های مشکی، آبی تیره و هر رنگ تیره دیگری را با رنگ‌های شاد و روشن از جمله زرد، آبی و یا سبز جایگزین کنیم.

فریبا عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تاثیر رنگ لباس‌ها در نشان دادن شخصیت افراد، اظهار کرد: انتخاب رنگ لباس علاوه بر اینکه در خود شخص تأثیر می‌گذارد، می‌تواند در روابط او با دیگران نیز اثرگذار باشد و یکی از ملموس‌ترین مثال‌ها، انتخاب رنگ لباس ما وقتی به یک مصاحبه شغلی دعوت می‌شویم، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر دقت کرده باشید، رنگ‌ها باعث برانگیختن احساسات متفاوتی در انسان می‌شود، مثل انتخاب رنگ لباس در مراسم غم و شادی توسط انسان‌ها و ضروری است که رنگ پوشش خود را نه طبق مد، بلکه براساس موقعیتی که در آن قرار گرفته‌ایم، تعیین کنیم تا بتوانم تصویر درست و دقیق‌تری از شخصیت و روحیه خودمان نشان دهیم. همچنین با انتخاب رنگ مناسب برای هر زمان و موقعیتی، احساسات درست را بروز خواهیم داد.

طراح لباس زنجانی درباره رنگ لباس‌های مناسب روزهای عید و بهار، تصریح کرد: فصل بهار نماد تولد زمین است و اکثرا طراحان، استفاده از رنگ تیره را برای این فصل توصیه نمی‌کنند و لباس‌های رنگ تیره بیشتر برای روزهای سرد فصل پاییز و زمستان مناسب هستند در حالی که پوشیدن لباس‌های رنگ روشن در فصل بهار، روحیه انسان را عوض می‌کند به همین دلیل، بهتر است که برای فصل بهار، رنگ‌های مشکی، آبی تیره، و هر رنگ تیره دیگری را با رنگ‌های شاد و روشن از جمله زرد، آبی و یا سبز جایگزین کنیم.

عزیزی با بیان اینکه رنگ‌های پاستلی هم برای فصل بهار بسیار مناسب است، ادامه داد: آبی اقیانوسی، بنفش یاسی و زرد لیمویی از جمله رنگ‌های پاستلی هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، استایل شاد و جذاب برای فصل بهار خلق کنید و در کنار ملاحت و زیبایی پوشش شکیل و بهاری رو داشته باشید.

طراح و تولیدکننده لباس ایرانی و اسلامی زنجانی درباره تاثیر رنگ لباس در روحیه افراد، عنوان کرد: به‌طور کلی رنگ‌های روشنی که نوعی شادی و سرزندگی را با خود به همراه دارد باعث شادابی و نشاط افراد می‌شود. وقتی شما لباس‌هایی با رنگ‌های روشن و نزدیک به رنگ‌های طبیعت به تن می‌کنید، برای خودتان و اطرافیان‌تان نشاط روحی به همراه می‌آورید.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، لباس مناسب و زیبا روحیه شما را شاد می‌کند؛ اگر می‌خواهید در روحیه‌تان بهبودی ایجاد شود، لباسی که دوست دارید و فکر می‌کنید برازنده‌تان است را انتخاب کنید. همچنین رنگ‌های روشن نیز در ذهن تاثیر مستقیم و مثبتی دارد. برای مثال رنگ قرمز باعث شادی و رنگ آبی باعث آرامش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مد و لباس فصل بهار انتخاب رنگ رنگ تیره فصل بهار رنگ لباس لباس ها رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم

در ادامه دیدار‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم چلسی میزبان وستهم بود که با پنج گل به پیروزی رسید.

چلسی که هفته گذشته تاتنهام را هم شکست داده بود، به نظر می‌رسد در اواخر فصل تازه موتورش روشن شد و با این برد به رتبه هفتم صعود کرد.

پالمر (۱۵)، گلگر (۳۰)، مادوئکه (۳۶) و جکسون (۴۸ و ۸۰) گلزنان آبی‌ها در این بازی بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در بازی همزمان، برایتون با یک گل مهمانش استون ویلا رو شکست داد تا شاگردان امری که در رتبه چهارم قرار دارند، نتوانند گامی بلند به سوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان بردارند. تاتنهام که در رتبه پنجم قرار دارد و تنها رقیب استون ویلا برای قرار گرفتن در رتبه چهارم است، از ساعت ۱۹ به مصاف لیورپول می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • هر آنچه که باید در مورد استفاده از «وازلین» بدانید
  • آیا وازلین پوست را سفید میکند؟
  • دیگر عادی شده: یک گزینه دیگر به بایرن نه گفت!‏
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • ببینید | آب مروارید چیست؟
  • آب مروارید چیست؟ فیلم
  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»