Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقر زاده با اشاره به میزبانی بیش از ۱۲۰۰ نفر از زائرین شهدا از سایر استان‌ها در اردوگاه پیامبر اعظم هرمزگان در شهر آبادان گفت: این اردوگاه یک اردوگاه متمرکز برای استان هرمزگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید باقر زاده معاون اردویی سپاه امام سجاد علیه السلام در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: امسال با توجه به وقفه دو ساله ای که در روند برگزاری راهیان‌نور پیش آمد به توفیق الهی و با عنایت شهدا ، شاهد استقبال بسیار خوبی از طرف هم وطنان عزیزمان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: ما در استان هرمزگان، راهیان نور را در دو بخش برگزار می‌کنیم، راهیان نور جنوب که حضور در مناطق عملیاتی استان خوزستان هست و راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس که در شهر بندرعباس و جزیره هرمز برگزار می‌شود.

معاون اردویی سپاه امام سجاد علیه السلام همچنین تصریح کرد: از اسفندماه امسال با تلاش و پیگیری‌های بسیار خوب روسای دانشگاه‌ها و بسیج دانشجویی استان هرمزگان، شاهد اعزام بیش از یک هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان بودیم که به مناطق عملیاتی استان خوزستان اعزام شدند.

باقرزاده ادامه داد: در بخش عموم مردم، حدود ۶۵۰ نفر از کاروان های محلات استان هرمزگان و بالغ بر ۲۶۰ نفر از هنرمندان استان در مناطق عملیاتی استان خوزستان حضور پیدا کردند که لازم است از تلاش و پیگیری‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان استان تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی بیان کرد: حدود ۲۵۰ نفر از هم استانی های عزیز ما در قالب خودروهای شخصی به صورت خانوادگی و داوطلبانه در مناطق عملیاتی استان خوزستان حضور پیدا کردند ما توفیق این را داشتیم که میزبان بیش از ۱۲۰۰ نفر از زائرین شهدا از سایر استان‌ها در اردوگاه پیامبر اعظم هرمزگان در شهر آبادان باشیم که این اردوگاه یک اردوگاه متمرکز برای استان هرمزگان است.

معاون اردویی سپاه امام سجاد علیه السلام ابراز در ادامه از حضور ۲۰۰ نفر از طلاب و روحانیون استان هرمزگان در قالب کاروان‌های سازمان یافته در مناطق عملیاتی استان خوزستان خبر داد و گفت: در بخش راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس نیز تا به امروز ، بیش از ۲ هزار و ۷۵۰ نفر در طی ۱۰ روز به این اردو اعزام شدند.

باقرزاده افزود: به منظور خدمت رسانی به زائرین شهدا ، بیش از ۱۵۰ نفر از خادمین شهدا برای خدمت‌رسانی داوطلبانه در مناطق عملیاتی راهیان نور جنوب و راهیان نور دریایی، سازماندهی و به کارگیری شدند ، البته این روند تا دوازدهم فروردین ادامه خواهد یافت.

وی ضمن تقدیر از تلاش ها و پیگیری‌های همه دست اندرکاران راهیان نور در استان هرمزگان و خصوصا ستاد پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور که با مسئولیت استاندار هرمزگان انجام می‌شود و همه عزیزان که در بخش راهیان نور دریایی درخصوص فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همکاران در سپاه امام سجاد علیه السلام و مجموعه رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی بسیج و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس که نهایت همکاری در برگزاری این برنامه بسیار خوب و تاثیرگذار را داشتند، اظهار امیدواری کرد و بیان داشت: امید است بتوانیم با قوت این برنامه را ادامه و برنامه ریزی دقیق تر و بهتری را انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مناطق عملیاتی استان خوزستان سپاه امام سجاد علیه السلام راهیان نور دریایی استان هرمزگان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه در گیلان ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال است، افزود:۱۴ تا ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۳ هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده و در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه در استان تدوین واجرایی می‌شود.
وی از اجرای رزمایش خدمت رسانی بسیج سازندگی در این هفته خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان گیلان تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.
سرهنگ احمد ابراهیمی، شعار هفته بسیج سازندگی امسال را «همه باهم بسیج خدمت رسانی» اعلام کرد و گفت: افتتاح ۵۰ واحد مسکن محرومان،۱۷ طرح آب رسانی، برپایی میز خدمت، اهدای۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان از مهمترین برنامه‌های در هفته بسیج سازندگی در گیلان است. 

‌رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در۶ سال گذشته بیش از ۲ هزار مسکن از سوی بسیج سازندگی گیلان با کمک خیران برای محرومان ساخته شده است، افزود: ۷۰۰ مسکن محرومان نیز در حال حاضر در دست ساخت است.
وی همچنین به آبرسانی در مناطق محروم گیلان اشاره و تصریح کرد: در ۲ سال گذشته آب رسانی ۳۷۰ روستا در غرب گیلان به بسیج سازندگی واگذار شد که از این تعداد در ۱۵ ماه ۱۷۱ روستا به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ازآب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
سرهنگ احمد ابراهیمی اضافه کرد: تاکنون هزار و ۴۲۶ صندوق قرض الحسنه بسیج در پایگاه‌های مقاومت راه اندازی شده است و این صندوق‌ها تسهیلات بدون بهره دربخش‌های مختلف از جمله درمان، اشتغال و جهیزیه به افراد خدمت رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • نجات جان ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن