Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر بهروز رحیمی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان بنت الهدی بجنورد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب  در راستای تقویت حوزه بهداشت، تکمیل طرح های بهداشتی برای ارتقای سلامت شهروندان در اولویت این وزراتخانه است.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه های درمانی و بهداشتی مناطق محروم و مرزی کشور از دیگر اولویت های وزارت بهداشت است، گفت: تکمیل پروژه های درمانی و بهداشتی خراسان شمالی نیز از اولویت های این وزارتخانه است که اعتبار آن از محل منابع محرومیت زدایی و منابع وزارت بهداشت تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی ادامه داد: در واقع موضوع محرومیت‌زدایی در سلامت را با نگاه ویژه به استان های محروم دنبال خواهیم کرد تا زندگی بهتری برای همه شهروندان فراهم شود.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت در کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به بازدیدی که از بخش NICU بیمارستان بنت الهدی بجنورد انجام شد بزودی این بخش تکمیل و تجهیزات لازم برای این مرکز تامین خواهد شد.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.   

در این استان ۸۶۳ هزار نفری، ۳۶۰ پزشک عمومی و ۲۵۰ پزشک متخصص فعالیت دارند.

بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) و نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی از برنامه های سفر یکروزه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت به این استان است.

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی محرومیت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی محرومیت بجنورد خراسان شمالی محرومیت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد