Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به میزبانی کشورش از هیئتهای روسیه و اوکراین گفت: تصور می‌کنم، وارد مرحله‌ای شده‌ایم که از دیدارها نتایج مشخصی حاصل شود. برای راحتی کارتان هر کاری که از دستمان بر آید انجام خواهیم داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هیئتهای سیاسی روسیه و اوکراین امروز سه شنبه در کاخ دلما باغچه استانبول با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه پیش از آغاز این دیدار در سخنانی اظهار داشت: آتش بس فوری و ایجاد صلح برای همه طرفین سود ‌آور است. تصور می کنم که وارد مرحله ای شده ایم که از دیدارها نتایج مشخصی حاصل شود. برای راحتی کارتان هر کاری که از دستمان بر آید انجام خواهیم داد.

وی افزود: وارد پنجمین هفته از درگیری شده ایم که ما را به عنوان دوست و همسایه شما عمیقاً ناراحت کرده است. ما از روز اول جنگ همه تلاش خود را برای کاهش بحران به کار بردیم.  

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه در  همه محافل بین المللی از لزوم توجه به حقوق و حساسیتهای هر دو طرف سخن گفته ایم، اظهار داشت: ما در این دیدارها نقش میانجیگر را نداریم اما از همه امکاناتمان برای تسهیل این روند استفاده می کنیم.

اردوغان با بیان اینکه اگر در مذاکرات شما پیشرفت حاصل شود در مرحله بعد امکان دیدار رهبران وجود خواهد داشت، گفت: برای میزبانی این چنین دیداری نیز آمادگی داریم. همه دنیا از شما انتظار اخبار خوب را دارد.

امروز به ازبکستان خواهم رفت اما وزیر خارجه مان در استانبول خواهد ماند تا هر کمکی که لازم داشتید داشته باشد.

مذاکرات هیئتهای روسیه و اوکراین در مرحله جدید در استانبول برگزار می شود. پیش از این اردوغان با روسای جمهور روسیه و اوکراین به صورت تلفنی گفتگو کرده بود که حاصل آن برگزاری این نشست ها در استانبول شد.

گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با همتای اوکراینی درباره نشست استانبولمذاکرات هیئت روسیه و اوکراین در استانبول

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اوکراین اخبار روسیه اردوغان ترکیه اوکراین اخبار روسیه اردوغان ترکیه روسیه و اوکراین شده ایم حاصل شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۶۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم

مارک روته، نخست وزیر مستعفی هلند روز جمعه به ترکیه سفر کرد و با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دیدار و قرارداد‌هایی را امضا کرد.

پس از پایان گفتگوها، ️ اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد. با این حال، آنچه از تصاویر بر می‌آید به نظر می‌رسد اردوغان فراموش کرده است که دست دهد.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، روته به امید جلب حمایت ترکیه برای تصدی پست ارشد در ناتو، از ترکیه دیدن کرده است.
شبکه تلویزیونی ملی هلند و خبرگزاری سی‌ان‌ان پیشتر گزارش دادند که «مارک روته» نخست‌وزیر هلند، پس از فروپاشی دولتش بر سر سیاست مهاجرت، اعلام کرد که از رهبری حزب حاکم این کشور کناره‌گیری کرده و سیاست را ترک خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه ۲۶ آوریل با نخست وزیر هلند در استانبول ملاقاتی انجام داده بود

ترکیه به سایر اعضای پیمان آتلانتیک شمالی ناتو اطلاع داد که از نامزدی مارک روته در پست منشی عمومی جدید این سازمان حمایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • ۲۱۰ نفر در اعتراضات روز کارگر ترکیه بازداشت شدند
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد