Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین حیدری مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی به مناسبت ایام نوروز و به منظور حفظ سلامت شهروندان از تاریخ ۱۴ اسفندماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی ادامه داد: اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی استان در این مدت انجام طرح، در دو نوبت صبح و عصر نسبت به بازرسی از تمام واحدهای تهیه، توزیع، بسته‌بندی و عرضه فرآورده‌های خام دامی (کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، واحدهای بسته‌بندی، قصابی‌ها، رستوران‌ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...) اقدام کردند.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای طرح تاکنون، ۱۷ هزار راس انواع دام سبک و سنگین و بیش از ۲ میلیون قطعه انواع طیور در کشتارگاه‌های دام و طیور استان تحت نظارت شرعی و بهداشتی دامپزشکی قرار گرفته که از این تعداد بیش از هفت تن محصولی که از نظر بهداشتی سلامت آن مورد تایید قرار نگرفته از چرخه مصرف حذف شد.

وی ادامه داد: طی ۵ هزار بازدید که از سوی گروه‌های دامپزشکی صورت گرفته، ۳۰۹ مورد غیربهداشتی شناسایی و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند که بیشتر در سطح مراکز عرضه و مراکز عمده فروشی مواد پروتئینی ماهی و در حوزه فرآورده خام دامی بوده است. بیش از ۶۳ تن انواع مواد پروتئینی که سلامت شهروندان را تهدید می‌کرد از چرخه مصرف خارج و به طریق بهداشتی امحا شده است.

حیدری از شهروندان خواست با توجه به خطر انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام همچون تب کریمه‌کنگو، تب مالت، شاربن و...،گوشت و فرآورده دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه کنند و از خرید گوشت از افرادی که اقدام به کشتارغیرمجاز می‌کنند جدا خودداری کنند و این اطمینان را به شهروندان داد که آنچه که در کشتارگاه استحصال می‌شود تحت نظر و سلامت دامپزشکی است.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه درپایان از هم‌استانی‌ها درخواست کرد، هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ در میان بگذارند تا در اسرع وقت به درخواست آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس حسین حیدری نظارت ماه رمضان امحا گوشت پروتئینی دامپزشکی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات

به گزارش جام جم آنلاین البرز،کامران ایمانی فولادی اعلام کرد: سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات سامانه‌ای است که توسط دولت برای سهولت شهروندان به اطلاعات درخواستی طراحی و تنظیم شده است.

 وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ از طریق این سامانه به ۱۳ درخواست شهروندان پاسخ داده شده که این درخواست‌ها در باره موضوع‌های مختلف از جمله بن کارت رفاهی، تعداد موتورخانه‌هایی که بهینه‌سازی‌شده، لیست اقدامات انجام شده در زمینه آیین‌نامه مدیریت سبز، وام مددکاری و آمار آموزش‌های ایمنی در مدارس از جمله درخواست‌های مطرح شده در این سامانه بوده است.

 ایمانی فولادی خاطرنشان کرد: ۱۰ درخواست نیز در سال ۱۴۰۱ از شرکت گاز استان البرز در این سامانه ثبت شده که با درخواست‌های سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۳ درخواست شهروندان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پاسخ داده شده است.

 وی مطرح کرد: سامانه پیامکی، درگاه سامد، بازرسی ملی گاز، بازرسی استانداری، اداره کل بازرسی استان، تلفن مرکز پاسخگویی به مردم و سامانه ستیران از دیگر راه‌های ارتباطی مردم با شرکت گاز استان البرز است.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران