Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:42:05 GMT

کمبود مجتمع‌های بین راهی در خراسان جنوبی محسوس است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۰۴۵۶

کمبود مجتمع‌های بین راهی در خراسان جنوبی محسوس است

جواد قناعت روز سه‌شنبه در نشست نشست اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان جنوبی تاکید کرد: با رصد وضعیت جاده‌های استان باید برای نقاطی که با بیشترین تعداد تصادفات مواجه بوده‌اند به‌گونه‌ای تدبیر شود که با ایجاد کمپ یا نصب چادر، شرایطی را برای استراحت مسافران و توقف رانندگان فراهم کنیم.

وی هدف‌گذاری اصلی در ستاد اجرایی خدمات سفر را کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای اعلام کرد و گفت: با توجه به تاکید شخص رییس جمهور و وزیر کشور بر اصل کاهش تصادفات و تلفات، تمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز باید بر این هدف‌گذاری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به اهمیت این موضوع برای نظام و دولت، تاکید ما بر برخورد قاطع پلیس با تخلفات حادثه‌ساز در سطح جاده‌ها است و اینکه همه امکانات و تجهیزات بسیج شود تا فوتی‌ها کاهش یابد برای ما بسیار حایز اهمیت است.

وی با اشاره به آمار تصادفات جاده‌ای در سطح کشور تصریح کرد: استان‌هایی از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی، فارس و اصفهان، بیشترین تعداد فوتی‌ها در تصادفات و سوانح جاده‌ای را داشته‌اند که این اتفاق منجر به اخطار وزارت کشور شده است.

قناعت افزود: حساسیت و دقت نظر دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر باید تا پایان تعطیلات نوروزی با جدیت ادامه یابد تا شاهد سفری امن و راحت برای مسافران باشیم.

وی با تاکید بر اهداف عالیه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خاطرنشان کرد: کار تیمی دستگاه‌های اجرایی در راستای جلب رضایت خاطر گردشگران و مسافران، میزبانی شایسته هموطنان و ماندگاری مسافران از مهمترین اهداف این ستاد است.

استاندار خراسان جنوبی به رشد ۵۷ درصدی آمار ترددها در مقایسه با نوروز سال گذشته و ورود سه میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر به محورهای استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به جهت آمار ترددها رتبه پنجم کشوری را داریم و با توجه به پیش‌بینی حجم سفرها در روزهای آتی احتمال تغییر این رتبه وجود دارد.

وی متذکر شد: باید با تامین زیرساخت‌ها و امکانات لازم همه تلاش‌ها بر این باشد که خراسان جنوبی فقط محل گذر مسافران نباشد و ما شاهد اقامت چند روزه و ماندگاری آنان نیز باشیم.

قناعت گفت: تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی در این زمینه که منجر به ثبت آمار خوبی شده، قابل تقدیر است اما نباید به این حد بسنده کنیم.

برچسب‌ها مسافرین نوروزی جواد قناعت خراسان جنوبی تردد جاده ای کاهش تصادفات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسافرین نوروزی جواد قناعت خراسان جنوبی مسافرین نوروزی جواد قناعت خراسان جنوبی تردد جاده ای کاهش تصادفات ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اکبر پورخردمند در بازدید از این طرح گفت: مجتمع فرهنگی مذهبی فرشته جنوبی در مساحتی افزون بر هزار و ۴۳۶ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در چهار طبقه در حال احداث است.

وی مبلغ قرداد این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مجتمع تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فضا‌های مختلفی مانند شبستان، کتابخانه برای مردان و بانوان، اتاق‌های اداری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، نگهبانی  در این فرهنگسرا پیش بینی شده است.

 

دیگر خبرها

  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند