Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ خوزستان، صادق آزاد منش به نمایندگی از دانشگاه در خصوص طرح سلامت نوروزی بیان کرد: تمام بیمارستان‌های خوزستان در حالت آماده باش هستند و بیش از ۹۸ هزار نفر در این مدت به بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی افزود: یک هزار و ۹۸۷ مورد تست پی.سی.آر، چهار هزار و ۳۷۹ مورد غربالگری در مرز، بیش از ۲۵۰ بازدید در حوزه مدیریت بیماری‌های واگیر، بیش از ۹ هزار بازدید از مراکز عمومی و پایانه های مسافرتی، ۶۱ مورد پلمب مراکز متخلف و ۴۳۲ مورد معرفی متخلفان به مراجع قضایی در این مدت از دیگر اقدامات مرکز سلامت محیط کار معاونت بهداشت خوزستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد منش با اشاره به انجام بیش از سه هزار و ۱۸۴ ماموریت انجام شده توسط فوریت‌های پزشکی در این مدت، از آماده باش تمام پایگاه‌های اورژانس و ایستگاه‌های سلامت در مبادی ورودی خوزستان و تمام تیم‌های بهداشتی و درمانی خبر دادند.

وی ادامه داد: ۱۷ مرکز دندانپزشکی در شهر اهواز و ۲۷ مرکز در شهرستان‌ها در ایام نوروز فعال هستند.

وی گفت: برای رفاه حال هموطنان و مسافران نوروزی بیش از ۱۰۰ داروخانه شبانه روزی در خوزستان در حال خدمت رسانی هستند.

برچسب‌ها نوروز 1401 خوزستان سازمان اورژانس کشور اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز 1401 خوزستان سازمان اورژانس کشور نوروز 1401 خوزستان سازمان اورژانس کشور اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

معاونت بهداد پلیس استان در راستای خدمات درمانی با کیفیت به کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها و همچنین شهروندان استان همدان نسبت به توسعه بخش‌های درمانی در هفته سلامت اقدام کرد.

گفتنی است در همین راستا صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

شایان ذکر ارائه خدمات در معاونت بهداد پلیس استان برای شهروندان عزیز امکان پذیر بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر 6089519

دیگر خبرها

  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد